Announcement

Collapse
No announcement yet.

Et lite forslag.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Et lite forslag.

    Jeg har et lite forslag som kanskje kan være interresant.
    Jeg vet det tar litt båndbredde til folk, og sida kan bli et millisekund tregere.
    Men jeg synes det skal være låv å bruke signaturer med bilder. Innen en viss størrelse. Det kan være pent og folk kan sette inn f.eks firmalogoer og hvilket annlegg de har. Evt. bilde av bilen eller noe slikt.

    Jeg ser det er flere forum som har de, bl.a Realmofexcursion.com.

    Bare et lite forslag til størrelse og hvordan de kan se ut!
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

  • #2
    Det er mulig det bare er jeg som er litt sær på akkurat det området, men bildesignaturer anser jeg som helt meningsløst. Ikke nok med at trådene blir mer rotete å lese, men folk har i tillegg en tendens til å bruke/lage de mest tacky bildene som er å oppdrive. Den du viste er noe av det bedre jeg har sett, men den er også unntaket som bekrefter regelen..

    Dessuten tar det ikke mange dagene før man har sett nesten alle bildesignaturene opptil flere ganger før, og da er de strengt tatt bare et unødvendig blikkfang. Et forum er (hovedsaklig) tekstbasert, og bildene som kommer innimellom blir derfor et sterkt blikkfang (øyet trekkes automatisk mot bildene), og avleder oppmerksomheten fra teksten.

    Med denne begrunnelsen stemmer jeg altså klart nei

    Comment


    • #3
      Jeg er enig med fanten, det blir ofte veldig rotete. Et godt eksempel er dBdrag forumet i usa, det ser ut som et blinkende juletre. Jeg har ikke noe imot ETT bilde i signaturen, om det er like diskret som det eksemplet du lager, A.R. Men vi må nesten sette grensen ett sted. Men om noen gidder å lage en vote på dette, så kan vi jo se på resultaten
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Vil heller ikke ha det. Keep it simple! Man kjenner igjen brukerne fra avatarbildet og utstyret kan man liste opp i signatuer om ønskelig vel?
        Og hvorfor vil vi være lik realmofexcursion forumet? er jo noe av det verste som finnes.. verre enn bilforumet jo
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          Jeg syns det er ok om Dere lister opp det utstyret dere har, men prøv å unngå å liste opp alt dere har eid av stereo og biler opp gjennom årene

          Eks:
          Spiller:Pionner DEH-P88RS
          Front: Hertz MLK 165
          Bak: Hertz HCX 165
          Bass: Hertz HXS 300 x2
          Forsterker 1: Fusion PP-AM9002
          Forsterker 2: Fusion PP-AM4002
          Sub amp: Fusion PP-AM15001

          Bare et eksempel
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment

          Working...
          X