Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kenwood Merce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kenwood Merce

    Var på bilradiospess. i Trondheim idag ifm med dbdrag og div.. Så var det utstilt en sølvgrå nyere merce C eller E-klasser med etter min mening bra lyd og ganske fancy bagasjeromsløsning.

    Noen som vet hvor jeg kan finne mer info om den?

    OT: Var forresten mye kult fra forumet å se idag. Den RAM'en var helt sinnsyk.. Og for en fet lyd!

    Men skjønner ikke helt hva de Volvo Taxi folka driver med når de skal putte et annlegg i en slik bil. Passer bare ikke inn..

  • #2
    Den tror jeg ikke du finner noe info om, dessverre... Det er Espen på Kenwood som har den..

    Comment


    • #3
      Originally posted by AndreasK View Post
      Var på bilradiospess. i Trondheim idag ifm med dbdrag og div.. Så var det utstilt en sølvgrå nyere merce C eller E-klasser med etter min mening bra lyd og ganske fancy bagasjeromsløsning.

      Noen som vet hvor jeg kan finne mer info om den?

      OT: Var forresten mye kult fra forumet å se idag. Den RAM'en var helt sinnsyk.. Og for en fet lyd!

      Men skjønner ikke helt hva de Volvo Taxi folka driver med når de skal putte et annlegg i en slik bil. Passer bare ikke inn..
      mye lyd og bilde i bil er show,og det er vel kun show gatebil taxien er bygget for...enkelt og greit.
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

      Comment

      Working...
      X