Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hurra for Norge :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hurra for Norge :(

    http://www.dagbladet.no/2009/01/29/n.../oslo/4470907/

    Det her burde jo være verdens enkleste sak og få oppklart...
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

  • #2
    Her er det noen som burde fått massert kneskålene sine med balltre.
    Raymond Pedersen

    Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
    Tar det som det kommer, og løser det som det går.

    Comment


    • #3
      Hurra for Norge, 17. Mai og Olje, og alt det derre der... HEI!
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        Jeg synes Hellenes godt kunne bedt kona rydde vekk strykehjernet før Dagbladet kom for å filme og ta bilder hjemme i stua dems.. Men men..

        Over til saken: Dette er jo ikke noe nytt. Helt klassisk. Politiet gadd ikke å oppklare tyveri av bilstereoutstyr for over tjue lapper av meg i høst.. (Altså grovt tyveri). Ikke gadd de å straffe han kødden som kjørte meg ned og holdt på å drepe meg for noen år tilbake heller. Politiet er alt for slappe.

        Når jeg tenker over det.... Så vet jeg ikke om jeg synes Politiet er verdt mer enn dem får i årslønn p.t. Noe de syter jævlig om for tiden... Hva med å bevise det? Hmpf..
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

        Comment


        • #5
          ja, det er for jævlig at folk spekulerer på dette siden de ikke blir straffet selv om de blir filmet... men det aller aller verste er faktisk om du vil ta litt selvjustis og banker dritten av idioten så blir du faktisk putta inn isteden.. det har de tid til... siden du ikke skal "lekke politi" og straffe gjengangere kriminelle...

          her jeg bor ser jeg ofte når de står ved veien og vinker inn biler, og det er ganske ofte og gjerne 4-6 stk hver gang -det er sikker "greit på en måtte" -men det står en fotoboks 200meter før der de står og måler noen ganger...
          --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
          -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

          Comment


          • #6
            Hvordan man får politiet til å komme når man trenger dem.

            Bjørn fra Kolsås i Bærum var på vei for å legge seg da hans kone sa han hadde glemt å slå av lyset I garasjen. Garasjen lå i tilknytning til huset og Bjørn åpnet bakdøren for å gå og slukke, men oppdaget plutselig at det var folk der inne som holdt på å forsyne seg av noen av hans ting.

            Han ringte politiet, som spurte om noen hadde kommet seg inn i huset.

            Han sa nei. Politiet svarte at alle politibilene var opptatt og rådet ham derfor til å låse alle dører, så skulle de sende en bil når det ble noen ledig.

            OK, sa Bjørn, la på røret og telte til tretti. Da ringte han politiet igjen. "Hei, jeg ringte nettopp om at det var noen som stjeler fra min garasje. Nå behøver dere ikke komme, for jeg har skutt dem."

            Så la han på.

            I løpet av få minutter var 6 politibiler, et helikopter, en brannbil og to ambulanser på plass. De tok tyvene på fersk gjerning.

            En av politimennene gikk bort til Bjørn og sa, "jeg synes du sa at du hadde skutt dem?"

            Bjørn svarte: "- og jeg synes du sa at dere ikke hadde noen ledige biler.."
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

            Comment


            • #7
              Utrolig genialt Noe å tenke på det der...
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #8
                Den var jaggu ikke dum! Hehe. Det skal jeg huske på
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment

                Working...
                X