Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skriv noe da for pokker!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skriv noe da for pokker!

    Kjeder meg!
    Kanke noen snart skrive noe som er litt interessant eller morsomt da!

    Last edited by Joakim; 23-01-2009, 01:15.
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

  • #2
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 natta.....

    BTW: mens du kjeder deg, så kan du finne frem den IPBUS kablene
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Er det virkelig IKKE noe nytt og melde fra CES i år? leta litt rundt men finner jo ingen tingen.. eneste jeg har funnet er en blaupunkt internett basert dobbelt din radio sak som ser skapelig ut til en forandring..
      sound.vision.soul

      Type R

      Comment


      • #4
        Jeg savner noe sprekt og nytt fra Alpine, jeg.. Syns det er så tragisk at de kuttet ut 701-boksen. Samt at tanken på at F1 kanskje skal fases ut skremmer vannet av meg..!

        En "702"-boks kunne jo vært interessant for folk, kanskje spesielt i EMMA-sammenheng. Jeg har jo 701-boksen jeg, så skal ikke si jeg savner noe. Men det ender vel med at den blir stjålet den også, og da er jeg på tynn is..
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

        Comment


        • #5
          Originally posted by LLH View Post
          Er det virkelig IKKE noe nytt og melde fra CES i år? leta litt rundt men finner jo ingen tingen.. eneste jeg har funnet er en blaupunkt internett basert dobbelt din radio sak som ser skapelig ut til en forandring..
          Og enda så ubruklig
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

          Comment


          • #6
            Originally posted by thomasekeli View Post
            Jeg savner noe sprekt og nytt fra Alpine, jeg.. Syns det er så tragisk at de kuttet ut 701-boksen. Samt at tanken på at F1 kanskje skal fases ut skremmer vannet av meg..!

            En "702"-boks kunne jo vært interessant for folk, kanskje spesielt i EMMA-sammenheng. Jeg har jo 701-boksen jeg, så skal ikke si jeg savner noe. Men det ender vel med at den blir stjålet den også, og da er jeg på tynn is..
            Heilt enig, til slutt sitter vi alle på det "ubruklige" pineer rælet!!
            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

            Comment


            • #7
              Originally posted by Erik André View Post
              Heilt enig, til slutt sitter vi alle på det "ubruklige" pineer rælet!!
              Forumpøbel!

              Kunne bare Pioneer og Alpine samarbeidet litt og laget en boks som hadde fått det beste fra begge, så hadde det vært fryd!

              Ellers så får vi mekke en sjæl! Team trøbbel boksen!
              Last edited by Joakim; 23-01-2009, 02:58.
              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

              Comment


              • #8
                Originally posted by Joakim View Post
                Forumpøbel!
                jaja

                Ellers så får vi mekke en sjæl! Team trøbbel boksen!
                er vi ikke egentlig i gang med dette?
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                Comment


                • #9
                  er det en sånn boks som gir deg juling hvis man stiller noe feil? :P
                  www.eirikaspaas.com

                  Comment


                  • #10


                    Neida Eirik, det er en boks som etter laaang tenkepause ender opp med å ikke gjøre noe som helst nyttig
                    Mvh
                    Lars Engen

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Engen Audio View Post


                      Neida Eirik, det er en boks som etter laaang tenkepause ender opp med å ikke gjøre noe som helst nyttig
                      Tenkeboks?
                      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                      Comment


                      • #12
                        altså.. en joakim på boks? hørtes svært unyttig ut.. dessuten tar den for stor plass..

                        men den er sikkert ganske morsom :P

                        dessuten slipper man å legge opp strøm og bekymre seg for sikringer, for denne boksen går på mat og øl..
                        www.eirikaspaas.com

                        Comment


                        • #13
                          Må legge inn tappekran og kjøkken da.. Litt upraktisk i en bil!
                          Mvh
                          Rolf Try Nygård

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by neptyr View Post
                            Må legge inn tappekran og kjøkken da.. Litt upraktisk i en bil!
                            Neinei.. Med direkte innsprøytning rett i dysa og karadialfordeler, kombinert med en fluxkondensator, så blir dette gull!
                            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                            Comment


                            • #15
                              bedre med flux batteri da :P
                              www.eirikaspaas.com

                              Comment

                              Working...
                              X