Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bambi (tony) på glattisen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bambi (tony) på glattisen

    Etter en kveld på Revetal hos Joakim skulle Tony og Jeg hjem til vært vårt, men helt uten action ble ikke kjøreturen hjem :P





    Jeg fikk med meg alt i speilet og var et genialt syn da bmw'en sklei rett frem og snøen spruta rundt bilen!!
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik


  • #2
    Enden på visa ble at det kom en snill herremann med stoooor 4x4 og dro meg opp på et blunk!

    Til mitt forsvar så var det underkjølt vann, og GLATT som faen i svingen. Såeh...
    Ser faktisk spora mine på siste bildet der.

    Jæjæ... er jo ikke vinterbil for ingenting det der hehe.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      sånn skjer når man har vinterbil som er dårlig på vintern

      Comment


      • #4
        Hehe ja

        Får skylde på dekka som egentlig er Joakim sine
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          De dekka har vel stått stille lenge og er sikkert ganske harde enda. Så det er en gyldig unnskyldning, men det burde jo sjåføren ha tenkt på
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

          Comment


          • #6
            Burde ha myka opp gummien med en liten burnis
            Oi, glemte nesten å le.. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
            Jonas Tautra
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • #7
              Hehaehhe! Godt du ikke pløyde gjennom snøfonna og traff de turgåerne som ikke gikk der
              Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
              Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
              Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

              Comment


              • #8
                Hahahhahaahah, Bitch got OWNED!

                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Erik André View Post
                  Etter en kveld på Revetal hos Joakim skulle Tony og Jeg hjem til vært vårt, men helt uten action ble ikke kjøreturen hjem :P
                  Ja svingen ved Brår-senteret kan være bedragersk!

                  Mvh
                  Dag Johansen
                  "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Typhon View Post
                    Enden på visa ble at det kom en snill herremann med stoooor 4x4 og dro meg opp på et blunk!

                    Til mitt forsvar så var det underkjølt vann, og GLATT som faen i svingen. Såeh...
                    Ser faktisk spora mine på siste bildet der.

                    Jæjæ... er jo ikke vinterbil for ingenting det der hehe.
                    Skammeseg!
                    Behandle ett slikt klenodie på den måten da Bambi!

                    Men jammen godt det er kvalitetsbil, så det eneste skaden ble ett avtrykk i snøfonna av en 5-er.
                    Hadde nok vært litt mere deler og plastikk der om du hadde kjørt baguetten!
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                    Comment


                    • #11
                      Han hadde vel klart svingen med baguetten, mtp på at han har strikkmotor der
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

                      Comment


                      • #12
                        Ja, for 518 er megasprek?

                        Hater å whine og komme med unnskyldninger når sånt skjer :P gjort er gjort og jeg fikk panikk. Svingen var dritglatt, dekka har stått en stund, kjente ikke bilen, abs var et fremmedord... alle de kjente klisjeene kommer til liv
                        Mvh Tony
                        - The only road to take is perfection itself

                        Comment


                        • #13
                          egentlig bare bra at det ikke var baguetten ellers hadde ikke vært mye frontfanger å lakkere igjen flaks i ufklaksen ny reserve bil tony? husker det var en mondeo så var det en fiat eller noe sånt sist

                          fy joakim, selge sånne dekk til tony gitt
                          --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                          -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                          Comment


                          • #14
                            Hehe godt å se at de vinterbilen blir brukt, er sånn det skal være Tony


                            Syns synd på vinterbilen min, rakk ikke å se snøen hjemme engang :

                            1993 BMW 318is coupe

                            Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                            Comment


                            • #15
                              Oh, den der er sur..
                              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X