Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kan noen forklare meg denne trenden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kan noen forklare meg denne trenden?

    Du har PM...
    Kan noen forklare meg denne trenden?
    Jeg skjønner det bare ikke

    Vedkommende du har sendt PM til, får både mail(om han ikke har slått det av), pop-up og at det står oppe til høyre om at han har fått PM...

    Jeg bare spør, fordi jeg kjeder meg på jobb rett og slett
    (og at jeg ikke skjønner helt vitsen med litt ekstra fett på smør og flesket)
    Mvh
    Rolf Try Nygård

  • #2
    Kanskje for å fortelle resten av verden at han har fått det? hehe

    For og offentlig vise andre at de er interessert i det evt produktet vedkommende skal selge?
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

    Comment


    • #3
      jeg har skrudd av mail og pop up, så avogtil kan det ta tid før jeg ser pm.. så alle som liker trenden kan fortsette å følge den til meg
      www.eirikaspaas.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by Crazytaxi View Post
        For og offentlig vise andre at de er interessert i det evt produktet vedkommende skal selge?
        Eneste som slo meg og..
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #5
          Originally posted by Eirik Aspaas View Post
          jeg har skrudd av mail og pop up, så avogtil kan det ta tid før jeg ser pm.. så alle som liker trenden kan fortsette å følge den til meg
          Så du ser ikke det tallet som dukker opp oppe til høyre?
          jeg har iallefall ikke problemer med å se når jeg får PM

          Og jeg har slått av pop-up.
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #6
            ikke alltid jeg kikker opp dit nei :P

            men når jeg gjør det ser jeg selvfølgelig at tallet er forandra
            www.eirikaspaas.com

            Comment


            • #7
              Folk må forresten ikke ta dette som noe negativ kritikk eller noe i den duren, jeg er bare nysgjerrig
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                Det er populært med mange meldinger skjønner du mr 2000, mange måter å komme ditt.. ubruklige korte svar uten argumentasjon eller hold i noe som helst..

                Ja (ti tegn)
                Nei (ti tegn)
                Du har PM...
                er mange eksempler

                Dropp kondis, kjøp batteri i steden.
                spørre om hvorfor folk gjør dette (denne tråden) (gjelder også å svare på denne tråden)
                Og hvordan folk skal skryte av hvordan bass de har kjøpt seg ved å spørre hvordan kasse den skal ha.. DETTE STÅR I PAPIRENE TIL ELEMENTET DITT OG VI DRITER I AT DU HAR HANDLET DEG BASS personlig så lei av basskasse spørsmål at jeg spyr utover hele forumet. har selv elementer til 7000kr og jeg vet faktisk ikke hvor store kasser jeg har.. funker det JA

                også tråder der folk spør om å få tilbud på ting, men har egentlig bestemt seg for noe helt annet..
                folk som svarer i tråder og begynner setningene sine med (jeg har ikke peiling, men...) har du ikke peil så hold kjeft.


                Prosjekt tråder der prosjekt starter skriver

                legger ut bilder i kveld... (vent til kvelden og legg ut bilder ffs)

                Sånn da fikk jeg blåst fra meg litt, takk for meg
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                Comment


                • #9
                  Ja (ti tegn)
                  Nei (ti tegn)
                  Akkurat de der kan være helt ok, om det ikke trengs mer enn ett ja eller nei...

                  spørre om hvorfor folk gjør dette (denne tråden) (gjelder også å svare på denne tråden)
                  Dette er Off-topic, null vits å svare om du ikke har lyst, jeg er bare nysgjerrig og ville ha igang en diskusjon.
                  Noe jeg da har klart med fin margin når mister Pøbel er innom ;D

                  Og ja, jeg driver SELVFØLGELIG aktivt å postfarmer, for jeg kunne ikke bare gått inn og satt meg til 2millioner poster i adminpanelet om jeg ville.

                  Dropp kondis, kjøp batteri: helt ok om folk bare begrunner.
                  Jeg personlig har noe imot kondis før ett skikkelig batteri er anskaffet, fordi jeg syns ett skikkelig batteri gir mer for pengene enn en 1farads kondis. Og en 10farads koster jo like mye som ett proper batteri.

                  "Æ HAR KJØPT MÆ BASSÅRH OG SKA HA KASSE!"
                  Vel noen har ikke peiling på hvordan de skal bygge ei båndpasskasse, så dem må bare spørre for min del, kan det ikke selv heller.
                  Men folk som bare skal ha ei lukka kasse, også bruker flere foldige timer om å krangle på volumet.. blaaaaargh!

                  "ÅSSEN BASSEREREERERE SKAL JEG KJØPE!???!"
                  Vel, du har sikkert en mening om hva du skal kjøpe allerede, og da kan du gi faen i å poste. Blir bare til at du kjøper det du tenkte i utgangspunktet, og folk blir lei, og de få som faktisk er helt åpne for forslag får ingen, fordi folk er gått lei av å foreslå ting.

                  "Æ HE KJØP MÆ BLALBALBA, E D BJAA!?" ikke spør, dere får 10 000 svar og sikkert like mange negative, for folk som har kjøpt utstyr og må spørre om det er bra har somregel kjøpt dritt.

                  Prosjekttråder det aldri blir noe av, min egen f.eks, da jeg smalt bilen... Slettet.
                  Men jeg hadde i det minste gjort NOE, i motsetning til alle disse planleggingstrådene....
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment

                  Working...
                  X