Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bs bildeler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bs bildeler

    I begynelsen på desember bestilte jeg hvite side og front blinklykter fra bs bildeler, jeg forhånds betalte og fikk raskt bekreftelse på mail at bestillingen var registrert...

    nå har det gått en måne, og jeg har ikke fått noe sende bekreftelse fra de...

    sente dem en mail for en liten uke siden, men ikke svar og få...

    kjenner jeg blir smått forbanna noen hær som har hatt samme erfaring?

  • #2
    Tror dette er en gjenganger hos BS. Det oser dårlig service der har jeg hørt
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Hmmm... U-fint altså...

      Comment


      • #4
        Har sett mye av dette på bilforumet.no at servicen der er elendig..! Hadde alle firmaer hadd samme service som Installbay har, hadde bilverden vært mye enklere..
        VW/Audi ende-tusi-ast!

        Comment


        • #5
          Ja det skal jeg si meg enig i... jeg bestilte et par subber dær, og det gikk ikke lange tia før de var på veg i posten

          Comment


          • #6
            Ringte Lars Engen en Søndags ettermiddag jeg og bestillte dempematter, Mandagsmorgen når Posten åpnet fikk jeg sporingsnr..Det kaller vi vell Service? Samme gjelder på Hamar med Anders Fleischer. Jeg økte vell tlf regninga hans en stund for litt siden, og spurte om alt mulig til alle døgnets tider omtrent, og svar fikk jeg..Disse karene kan sitt, og har mye erfaring! Er ikke mange firmaer jeg sier dette om..
            VW/Audi ende-tusi-ast!

            Comment


            • #7
              Har riktignok bare bestilt en ting fra BS bildeler, men jeg har jo fått med meg det som er blitt sagt om de på bl.a bilforumet som Tommen sier, så jeg forhåndsbetalte ikke, jeg tok heller og kostet på meg en 50-lapp i postoppkrav. For jeg tenkte at da hadde jeg ikke tapt noe hvis jeg "aldri" fikk varen. Tok vel kanskje 1-1,5 uke til jeg fikk varen. Vet ikke om det gjorde de "mer ivrig" i å ville sende ut varen siden de ikke hadde fått penger på forskudd jeg.. hehe...
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

              Comment


              • #8
                er veldig varerte erfaringer med bs bildeler. De har jo alt. Bestilte bremseskiver der engang. hadde ikke på lager. tok vel 3 dager så ringte de å sa de var kommet. Mens svigers bestilte sentrallås til meg i bursdag gave der. Tok da 4 uker før de fikk den. Å det jeg synes er snodig da er jo at dem reklamerer med sentrallåser på finn.no også har dem ikke på lager engang. Men som det blir sagt er kanskje det i betale den 50 lappen i oppkrav veien å gå... jeg gjør hvertfall det hvis jeg er usikker på hvor seriøst ett firma er... taper man hvertfall ikke penger...
                Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                Comment


                • #9
                  Nå har vel Bs bildeler hatt stengt til i går grunnet flytting og greier så det er ikke sikkert de har kommet i orden enda.. Men om jeg bestiller noe derfra eller fra andre norske sider med 250.000 produkter på nett? langt der i fra..

                  Men ellers, bestill fra usa eller lignende selv. 1 mnd fra jeg bestilte til jeg hadde det på stuebordet ca.. Må være litt føre var med og bestille slite deler men pris messig i forhold til lignende produkt kjøpt i norge sparte jeg vel en 300lapp +/- tenker jeg.
                  Last edited by LLH; 11-01-2009, 11:59.
                  sound.vision.soul

                  Type R

                  Comment


                  • #10
                    Stengt el ikke. varierer VELDIG på service og info der. Alltid gjort... Tror det er samme hvor man kikker etter erfaringer med bs så er vel service og lang leveringstid en gjenganger....
                    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                    Comment


                    • #11
                      Stemme rnok det.

                      I tråden på bilforumet ble det en del "dritt" slenging med det resultat at en la ut en bilde tatt fra nettsiden deres av et produkt vis beskrivelse var følger: "dette produktet vet vi enda ikke hva gjør"...så ble det ble enda mere "dritt" slenging .. så ble Bs bildelers utsendte sur og en haug med innlegg ble sletta...
                      sound.vision.soul

                      Type R

                      Comment


                      • #12
                        Blir vel noe variert leveringstid når man har flere hundre leverandører? men de blinklysa jeg bestilte er fabrikert i Nederland, så d burde vel ikke ta så lang tid? det jeg er mest iritert over er at de ikke tar kontakt eller svarer meg på mail....

                        Comment


                        • #13
                          det er vel muligens klart.. men ening med deg anngående det og svare når man prøver og ta kontakt.
                          sound.vision.soul

                          Type R

                          Comment


                          • #14
                            Nå har jeg fått mail fra bs, der de beklager hele greia men de har vert opptatt pga flytting... de skulle se på ordren min med en gang...

                            Comment


                            • #15
                              bs -bullshit bildeler faens rapa sjappa
                              øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                              Comment

                              Working...
                              X