Announcement

Collapse
No announcement yet.

Petter Solberg Arbeidsledig..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Petter Solberg Arbeidsledig..

    Håper dem kommer sterkere tilbake når denne bølgen er over..
    Subaru har bestemt seg for å trekke seg fra rallysatsinga..

    http://www.dagbladet.no/2008/12/16/s...sport/4057675/
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

  • #2
    Jeg er selv en ihuga Solberg fan, men dette synes ikke synd på ham.
    Det er en uting at folk hever 30-40 millioner kr. i årslønn i disse tider.
    Men dette er vel likevel som småpenger å regne i forhold til F1 der Honda har kastet inn håndkleet.

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • #3
      Honda har vel brukt 2.5 milliarder hvert år de siste 2 årene.. kun på formel 1..
      sound.vision.soul

      Type R

      Comment


      • #4
        2,5 mrd i hvilken valuta da..? Var det ikke snakk om at Subaru betalte rundt NOK 500 mill pr. sesong..? Det er drøye summer.. Men så er det jo gøy å se på også da
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

        Comment


        • #5
          Originally posted by thomasekeli View Post
          2,5 mrd i hvilken valuta da..? Var det ikke snakk om at Subaru betalte rundt NOK 500 mill pr. sesong..? Det er drøye summer.. Men så er det jo gøy å se på også da
          NOK ble det sagt
          Mvh
          Tufte's hotline

          Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

          Comment


          • #6
            om honda ble det skrevet £200 million a year skulle bli noe sånt som 2,5 milliarder NOK.

            http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?T...Allen&id=44706
            sound.vision.soul

            Type R

            Comment


            • #7
              Det er så laaaatterlig dyrt med F1!
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                Ja... Men det er jo fett da.

                Dog holder jeg en knapp på MotoGP. Det er fett det!!
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                • #9
                  Originally posted by thomasekeli View Post
                  Dog holder jeg en knapp på MotoGP. Det er fett det!!
                  Satser på at ikke finanskrisen slår ut i full blomst der også - det er ikke flere team/førere enn det må være...

                  Comment


                  • #10
                    Nei.. Du sier noe..

                    Den sporten virker "tightere" enn F1 og rally, av en eller annen grunn.. Dessuten er den vel en liten smule billigere, for de private teamene i alle fall.. Så tror det går bra. Fabrikksteamene har nok heller ikke særlig å frykte, skulle en tro.. Men vi får se. Jeg håper bare Eurosport fortsetter med MotoGP-sendingene i 2009.. De snakket om å bare gå over til å sende Superbike.. (gr.... kjedelig...!!)
                    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                    Comment


                    • #11
                      Ahh... husker da jeg satte meg foran tv'en hver søndag for ca 10 år siden og fulgte med på Mick Dohan, Kenny Roberts Jr. og de folka på Big Bang-motorene i 500 klassen...
                      Men må jo også sies at hadde en liten favoritt i Carl Fogarty på sin Ducati i Superbike
                      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                      Comment


                      • #12
                        Hehe, se der ja.. For ti år siden var jeg bare pasasjer på tohjuling, uten særlig interesse for sporten.. Driver og tar igjen tapt kvalitetstid nå..
                        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by thomasekeli View Post
                          Hehe, se der ja.. For ti år siden var jeg bare pasasjer på tohjuling, uten særlig interesse for sporten.. Driver og tar igjen tapt kvalitetstid nå..
                          Jeg og, må bare finne den sykkelen jeg vil ha til en god pris
                          Mvh
                          Rolf Try Nygård

                          Comment


                          • #14
                            Whut? Du mener race selv?
                            Ikke det jeg mente, men jeg har tenkt mye på det i høst... Hadde vært gull.. Men blir for dyrt for en student..
                            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by thomasekeli View Post
                              Whut? Du mener race selv?
                              Ikke det jeg mente, men jeg har tenkt mye på det i høst... Hadde vært gull.. Men blir for dyrt for en student..
                              Ikke race nei, blir nok bare på landevegen.

                              Though, er invitert på roadracing kurs til våren i danmark.
                              Mvh
                              Rolf Try Nygård

                              Comment

                              Working...
                              X