Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verste stereomontering du har sett?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bra finnish på den vinylen der ja!
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

    Comment


    • #17
      når noen henger høytalere i giteret der så burde man gå bort og spørre om man kan ta bilde haha
      '97 VW Caravelle 2,4d
      Alpine | Dynabel | Installbay

      Bilstereoprojekt | Generelt resten av bilen

      Comment


      • #18
        min egen som blei kasta sammen på ett par timer før jeg skulle på dbdrag i molde :P
        Cerwin Vega! Pioneer

        Comment


        • #19
          har noen bilder av det verste fronsett montering jeg har sett/hørt om...

          det var en ny innkjøpt brukt bil som hadde null/nada bas foran ellers spilte dette greit men uansett ingenting som var ut av fasen heller..?

          de demonterte høyttalerne og da ser alt tilsynelatende i orden og ble spurt om å sjekke disse elementene:

          hehe... en 6,5" korg med en 4" element i... regner med at den 4" ikke passet i åpningen men det ble løst ved bruk av den gamle ødelagte korgen til original element regner jeg med -men det så nesten helt original ut egentlig men desverre det blir extrem dårlig med bass og de lurte på om det hjalp med dempe platter...
          Attached Files
          --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
          -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

          Comment


          • #20
            Dem har sannsynligvis brukt mer tid på å modde orginal-elementet en de ville brukt på å lage noen greie ringer i kryss-finer.....
            Mathias.... Soundman is alive
            Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
            Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

            Comment

            Working...
            X