Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Extrem sport"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Oekern View Post
    Men for all del, jeg har hørt på andre bilhøytalere, som Focal f.eks. Som jeg syns låter renere og penere enn RF. Mindre uanstrengt og med en "varmere" tone. Men når RF leverer bedre til mitt formål faller jo valget på RF..
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #17
      Originally posted by Eirik Aspaas View Post
      så du betaler heller mer for RF enn focal som låter bedre? *host* fanboy
      Focal passer ikke mitt behov.
      VW Corrado - Prosjekt bil
      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
      I´m BANKRUPT - A G60 owner

      Comment


      • #18
        Originally posted by neptyr View Post
        For all del, kansje det passer musikksmaken din at ampene kommer med ferdig med bassboost på 3/6db i 50hz området, jeg hadde følt meg lurt.

        Kansje det passer deg at du betaler 20-30% for blingbling, istedet for å finne ett annet merke som lever det samme/mer, men ikke ser ut som ei hore fra strøket som akkurat har vært innom Glitter?

        Kansje det passer deg at ustyret nesten ikke tåler noe (referer til de 3-4ampene og 2 subbene radiosalongen svei av på VM i fjor etter meget få burps, mens Eirik burpa og testa med MD2D eller MD3D'ene ampene på RE elementer over veldig lang tid, husker ikke helt hvilken det var).

        Men de punktene over der, passer overhodet ikke meg!

        Og jo, jeg har eid flere ting fra RF, og jeg var imponert over hva det egentlig leverte!
        Men det var "old-school" utstyr, ikke dette som kom etter at de ble grådige og lot kvantitet over kvalitet råde.

        Det er ingenting galt at ting er produsert i Asia, så lenge produsenten setter egne krav på kvalitet og gjennomførsel. Men RF har tydligvis glemt hva kvalitet er.
        Jeg bruker ikke forsterkere fra RF. Har aldri hatt det heller, og tror ikke jeg kommer til og kjøpe det senere heller. Nåværende oppsett er Alpine v- power til basskasse og Dynabel til frontsett og 6x9 høytalere.

        Bra den "nye" basskassa me er fra gamletider når det ble produsert i USA da. Kanskje jeg blir mer likt
        VW Corrado - Prosjekt bil
        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
        I´m BANKRUPT - A G60 owner

        Comment

        Working...
        X