Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rockford Fosgate, ikke imponert.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    tengte det var en slik "linjeomformer" ettersom han pratet om at det var orginal cd/headunit =p

    Men uansett da, utrolig kjedli saker :P må låte no innmarig grusomt, null lydbilde ..
    Mvh Even S. Jensen
    Tlf 41091189
    Digital Designs, nothing is even close!

    Comment


    • #17
      Originally posted by golfnos View Post
      haha

      er det forresten vanlig innen "sema, Emma osv" å kjøre mindre diameter på minus polen til subber? hehe
      jeg bare må spørre, hvordan kobler du sema sammen med emma?
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #18
        Det mest morsomme er jo kommentarene her som tror det er et forhold mellom "lydbilde" sq og en showbil, finnes vel ikke EN sq bil i verden som kan dra folk mellom 3 haller for å finne ut hva som spiller så inni helvete høyt.. stort sett hva ungdommen i dag vil ha.

        Denne bilen er lagd for å spille musikk skithøyt på utsiden av bilen og det med elementer folk i gata har råd til å kjøpe. En diskant bærer ikke lyd ut av kupén som en haug gjør.. flere mellomtoner/midbass gjør jo så til og med på det RAUVA opptaket som ligger på youtube klarer å spille musikk og ikke et bulder som en haug bass elementer alene ville ha lagd.

        Jeg har hatt gleden av å høre noen bygg fra Frode på bassbrothers og denne fyren bruker 2 diskanter som standard, Ja til å sitte inni å høre på vil nok det bli i meste laget, men jeg har til gode å høre noen andre biler spille så fett ut av bilen som de som kommer fra bassbrothers. høres jo ut som en konsert!

        Han hadde med en lupo på NM i tønsberg i år og når han spilte AC/DC så hørtes det ut som den Lupoen MENTE det, når de andre med høytspillende anlegg dro på så buldra det bare.. i mine øyne blir det DØLT i forhold.

        Greit å faktisk forstå forskjellen her, jeg ville nok aldri ha satt hue mitt inn i denne bilen (på filmen) og det er ikke hva jeg ville hatt i egen bil, men alt til sitt formål.
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment

        Working...
        X