Announcement

Collapse
No announcement yet.

spørsmål ang defa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spørsmål ang defa

    skal montere defa termini 1350 i bilen min,men får faen meg ikke kabelen som skal inn på varmeeleementet til og passe.

    både varmeelementet og kabelen fra defa pakken er 3 polet,men på kabelen fra defa pakken er det 2 spor,og det er det ikke på varmeelementet saken.

    finnes det noen overgang?ser at det er gammel og ny type av noen av kablene,noen som vet hva forskjellene er?

    nekter å ha kald bil i vinter igjen

    noen som vet hvor mye dem tar for og montere en sånn pakke på et bilverksted?kan vel ikke være mere en 3-4k?
    volvo s60
    vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
    Member of VW Audi Club Norwegen

  • #2
    mener å huske (mulig jeg har feil) at den kabelen som skal til elementet er litt anderledes da den har en jordledning i tilegg, mulig det er derfor den ikke passer? Tenkte kanskje den var konstruert litt anderledes for at man SKAL husk å ta med den kabelen med jord på.
    Reinhardt

    Comment


    • #3
      den med jordingskabel skal ikke til varmeelementet,den skal monters på støtfanger og til laderen
      volvo s60
      vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
      Member of VW Audi Club Norwegen

      Comment


      • #4
        Originally posted by phoenix gold View Post
        den med jordingskabel skal ikke til varmeelementet,den skal monters på støtfanger og til laderen
        Ja selvfølgelig.. gikk litt fort i svinga her.
        Noen andre som har tips her?
        Reinhardt

        Comment


        • #5
          Hmm. Tror heller jeg vile sett etter en direkte ferdig tilpassa kobling til varmeelementet kontra en overgang.
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

          Comment


          • #6
            ja er overgang... selger det på de fleste bilsteder
            Mvh Thomas Holmedal

            Comment

            Working...
            X