Announcement

Collapse
No announcement yet.

røyk ifra lcd tv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • røyk ifra lcd tv

    hei

    Skulle skru på min denver 21" lcd tv i dag.

    Skjermen var helt svart, og det begynte å sige røyk ut ifra den.
    Åpnet den så opp for å se litt.
    Der fant jeg en liten slvføget boks som det sto PLC på. Der ifra var det en svart ledning til selve skjermen. den var det svidmerker på, o0g det luktet mest der ifra.

    Noen som har peiling på va det er som er galt, og va en reperasjon vil komme på? Noen her inne på forumet som gjør det?

    Mvh
    Nicolai

  • #2
    Det er vel ikke så gammel? Det er 5års reklamasjonsrett på skjermen, så bare lever den der du har kjøpt den. Så blir den sendt på service der de finner ut hva som er galt.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Den kom i retur på jobb idag, så istede for å bare kaste den tenkte jeg at jeg kunne spørre hva det ca kan koste å fikse det.

      Comment


      • #4
        Kom den i retur fra reklamasjon!? Da har dem enten ikke utført korrekt reklamasjon, eller så har ikke skjermen blitt slik av seg selv... Merkelig. Håper du finner en løsning i alle fall!
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

        Comment


        • #5
          tror nicco jobber i elektronikk butikk

          mest sannsynlig ikke lønnsom reperasjon, med mindre du kjenner noen som har mulighet og utstyr.. Hørte sist min var inne at verkstedene byttet hele elektronikk plater, ikke enkelt komponenter (LG tv, men generelt)

          Pål: alri hørt om noen som har fått gjennom reklamasjon etter å ha "åpnet" tv'n

          Comment


          • #6
            Kunden kom med tvn på jobb sammens med kvittering. Han hadde bare hatt den i 22 dager. Så da ga vi han en ny Tv. Og alt vi får i retur kaster vi eller tar med oss hjem. Så derfor tenkte jeg å høre va noe sånt kunne koste, men da tror jeg at jeg leker meg litt med hammeren istede
            Kan nokk stemme at jeg jobber på elektronik butikk

            Comment


            • #7
              Åja.. Hehe.. Viste jo ikke jeg
              Nei men da er det jo bare å skru og banke i vei..
              Ellers stemmer det vel stort sett godt, golfnus, det hører nok til sjeldenhetene at de bytter enkelt komponenter.. Kjedelig når det bare er småtteri som egentlig er ødelagt.
              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

              Comment

              Working...
              X