Announcement

Collapse
No announcement yet.

OBS! Stjålet utstyr...!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OBS! Stjålet utstyr...!

    Da har det forsvunnet en del saker fra verkstedet vårt i løpet av de siste par ukene..

    Hvis noen ser følgende utstyr til salgs brukt e.l. Vil jeg sette utrolig stor pris på å bli tipset...... !!!!


    #1
    Et par Morel Elate 6 SW

    Disse ble stjålet med eske og alt ting. Ser totalt ubrukt ut. Dette er da altså 6,5" mid-bass i serien Elate fra Morel.

    #2
    Alpine TME-740BT

    Denne skjermen finnes det kun to stykker av i hele Norge. Altså sjelden skjerm, som dessuten går ut av produksjon i disse dager. Den er prøvemontert, ser TOTALT ubrukt ut. Denne ble stjålet i eske med bruksanvisninger, men alle kablene til denne ligger i bilen min....

    #3
    Alpine NVE-099P

    Dette er en navigasjonsenhet fra Alpine som er ment for fastmontasje i bilen. Altså ikke en bærbar navi. Den er avhengig av en skjerm (som f.eks. skjermen over) for å fungere. Denne finnes det vel litt mer enn to stykker av i Norge, men det er neppe mange.... Svindyr sak, som er verdt hver krone..!
    Denne ble stjålet med eske og bruksanvisning, men ingen kabler.... Kun prøvemontert, fin som ny å se på..


    Som dere sikkert forstår jeg er svært frustrert over å ha mistet utstyr til 20 lapper på et par uker.. Og jeg ber derfor til oven om at de uærlige sjelene måtte brenne i helvete i all tid!!

    Si gjerne i fra om du/dere ser noe..
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

  • #2
    Aj, sånt svir. Håper det kommer til rette. Øynene mine er åpne og ørene på stilk!

    Comment


    • #3
      Takker så meget!
      Det viktigste er på en måte skjermen, da denne er egentlig umulig å få tak i..



      Ps. Det hjalp litt på humøret å få se deg igjen, er blitt lenge siden sist
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

      Comment


      • #4
        faen å irriterende.. er noe bande linkende her nede også.. hatt inbruddsforsøk 2 ganger på jobb.. litt kjipt med verktøy og maskiner for +- 300k... :/

        Comment


        • #5
          At ikke folk kan la andre sine ting være i fred!

          Jeg vet ikke om det er noen bandemedlemmer som står bak tyveriene av mine ting, men det som er sikkert er at de har tilgang på lokalene og at utleieren kjenner dem... Utro tjenere er kjipe saker..!
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment

          Working...
          X