Announcement

Collapse
No announcement yet.

Migrene...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Migrene...

    Mye rart som blir postet her i "off topic" hehe...

    Noen som kjenner til begrepet migrene og HAR det selv?
    Jeg kjente noen som hadde det før og trodde vel mer at dette var nærmest hyppokondere som bare skulle klage... men den gang ei. En vakker dag for ett par år siden var jeg så "heldig" og fikk det selv...
    Over til saken her... de som har migrene vil ofte ha fred og ro når det står på som verst. JEG derimot synes det er utrolig fin medisin og sette meg inn i bilen og høre litt høy musikk, bass etc. Det hjelper virkelig!! Er det flere som har det på samme måte?
    Reinhardt

  • #2
    du har migrene og liker å sitte å høre på høy musikk? svekka eller? :P
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by Eirik Aspaas View Post
      du har migrene og liker å sitte å høre på høy musikk? svekka eller? :P
      svekka? hehe mye mulig

      Det jeg merker når jeg hører på hardtslående bass er at det "løsner" i topplokket... befriende følelse det der.
      Reinhardt

      Comment


      • #4
        Jeg har ikke migrene, men min medisin for hodepine fungerer på samme måte

        Comment


        • #5
          har migrene ja, utrolig lenge siden nå forresten.. ikke morsomt.. for hvert hjerte slag, skritt eller bevegelse man gjør, så kjennes det ut som man blir slått i hodet med hammer.. min kur var 2 stk 500mg pinex, så sitte forann tv`n, og bare ha focus på en ting.. funker for min del i alle fall
          sound.vision.soul

          Type R

          Comment


          • #6
            Er også endel plaget med migrene, en rekke tabletter, en god biltur med masse musikk og masssssee pepsi så er det bortimot borte :=)
            Do-It-Yourself - DIY stash

            Comment


            • #7
              Nå har jeg ikke migrene selv. Men. Det jeg tror når kroppen har det vondt, så trenger den noe som den er glad i ! Som du da VWDude, er glad ihøy musikk, så blir da kroppen fornøyd og smertene går over. Samme som med dere andre som har andre metoder som funker bra for dere !

              Litt rart og tenke på. Det høres usansyling ut. Men. Hvem vet ?
              VW Corrado - Prosjekt bil
              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
              I´m BANKRUPT - A G60 owner

              Comment


              • #8
                Originally posted by Oekern View Post
                Nå har jeg ikke migrene selv. Men. Det jeg tror når kroppen har det vondt, så trenger den noe som den er glad i ! Som du da VWDude, er glad ihøy musikk, så blir da kroppen fornøyd og smertene går over. Samme som med dere andre som har andre metoder som funker bra for dere !

                Litt rart og tenke på. Det høres usansyling ut. Men. Hvem vet ?
                aha.. derfor kjerringa roper fra soverrommet (jeg sitter i stua) at jeg skal komme inn å befri henne fra hodepinen...
                Reinhardt

                Comment


                • #9
                  jaa ! haha
                  VW Corrado - Prosjekt bil
                  Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                  It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                  I´m BANKRUPT - A G60 owner

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vwboy View Post
                    aha.. derfor kjerringa roper fra soverrommet (jeg sitter i stua) at jeg skal komme inn å befri henne fra hodepinen...
                    Do-It-Yourself - DIY stash

                    Comment


                    • #11
                      haha, tidenes svetteste innlegg mr vw
                      www.eirikaspaas.com

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                        haha, tidenes svetteste innlegg mr vw
                        *tar seg en dusj*
                        Reinhardt

                        Comment


                        • #13
                          Selv plaget av sterk migrene.. Begynte så vidt jeg kan huske allerede i 5 års alderen som "gledes" migrene. Gledet meg så mye at blodkar i hodet "tettet" seg og jeg ble dårlig/svimte av...

                          Det er ikke så galt lenger, men ved ordentlige anfall kan må jeg ligge helt i ro med øreplugger, 5*500mg paracet og 4*200g ibix og bare sove 1-2 dager i strekk.. Over 1 år siden jeg hadde et slikt stort anfall, men sniker seg innpå små anfall ca en gang annenhver mnd, i forbindelse med stress osv(selv om jeg ikke akkurat ser ut som en "stresser" hehe..)
                          Av denne grunn er det mye som må taes ganske på sparket, for klarer rett og slett ikke å "konsentrere meg og vente på noe" for lenge.. :/

                          Comment

                          Working...
                          X