Announcement

Collapse
No announcement yet.

ghostextreme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ghostextreme

    http://ghostextreme.no/

    noen som har erfaring med å handle ifra ghostextreme??
    bestilte meg et grenrør og powerfilter for over 2 måneder siden og jeg har betalt det, men jeg har ikke fått noe enda.
    har sendt mange mailer, og hver gang får jeg at det er rett rundt hjørnet..
    i går sa han at filteret hadd kommet,men ikke grenrøre.

    ca 2 uker etter jeg bestilte dette, så bestilte jeg coilovers men det betalte jeg ikke på forskudd.
    så fikk jeg en sms idag av han der det sto, Hey, fått mail. ksport klarer ikke å levere coilovers til deg.
    det sier han over en måned siden jeg bestilte..

    makan til useriøs butikk..

  • #2
    Hmm. Jeg har aldri bestilt fra dem selv, men vet om andre som har gjort det. De har ikke hatt noen problemer værtfall.

    Men du må nok væra veldig forbanna ja ! Og det skjønner jeg, hater sånne !
    Har selv bestilt Coilovers, som jeg fikk i posten 3 dager etterpå, dette var feil. Og nye skulle jeg få. Var en vente tid på 10 dager. Nå har det gått litt over 3 måneder !!

    Såh. alt sånt er hat :/
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

    Comment


    • #3
      prøv og bestill noe fra usa/japan selv så ser du hvor lettvindt det... er ikke sikkert at det er ghostexstreme som er treig...
      sound.vision.soul

      Type R

      Comment


      • #4
        greit nok det. men det sto ikke noe på internett siden om bestilling og ventetid..gikk ut ifra at de hadde det på lager siden det ikke sto noe..

        Comment


        • #5
          de har vist seg ganske "barnslig" og dårlig formulert i poster på mitsubishi-klubbens sider. og ikke oppført seg direkte voksent. jeg kommer hvertfall ikke til å bestille derfra før de "vokser opp" litt.
          www.mitsubishi-klubben.no

          Comment


          • #6
            ok.. har ennå ikke fått noe varer jeg. vurderer å si at jeg vil ha pengene tilbake..

            Comment


            • #7
              Har mailet litt me de i det siste, virker som greie folk. Men slik oppførsel skal ikke aksepteres!
              88-Volvo 740
              Kenwood
              Rockford fosgate
              Pioneer

              Comment


              • #8
                det er bare pratet på dem. har jo sakt til meg at grenrøre er rett rundt hjørnet i over en måned no så..

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mats View Post
                  de har vist seg ganske "barnslig" og dårlig formulert i poster på mitsubishi-klubbens sider. og ikke oppført seg direkte voksent. jeg kommer hvertfall ikke til å bestille derfra før de "vokser opp" litt.
                  Tør heller ikke å bestille noe derfra. Snakker om useriøs business Masse skirve feil, limt fast CAPS LOCK, rotoete skrevet, dårlig info og sinnsyk spamming av diverse forumer....
                  www.mitsubishi-klubben.no
                  Pioneer RockfordPower PhoenixGold Focal

                  Comment


                  • #10
                    Ved kjøp av coilovers, hør med Frode Kristoffersen på FK Autoparts på 95024169. Nettopp bestillt masse slitedeler og har tidlgere kjøpt coilovers fra han, meget serriøs fyr og veldig god service Nylig startet FK Autoparts.
                    VW/Audi ende-tusi-ast!

                    Comment


                    • #11
                      takker for tipset!

                      Comment


                      • #12
                        M Design her på forumet leverer FK og HR coil overs, hør med han. Bra priser og enestående service
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                        Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                        Comment


                        • #13
                          takker for det tipset å

                          men HR trur jeg blir i dyraste laget gitt...

                          Comment


                          • #14
                            Bestilte styling fra de, gikk lang tid før de fikk kit'et, men når de fikk det, ble det sendt samme dag.
                            En annen gang jeg bestilte en "taksenker" vinge til en primera, gikk det en måned eller to før jeg plutselig fikk høre at de ikke kunne få tak i det.

                            Men det virker ikke som om de har noe særlig på lagere, kan ha noe med at de har for stort utvalg til å kunne ha alt på lager.
                            sigpic
                            /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

                            Kna Bodø Gatebil

                            Comment


                            • #15
                              det kan hende ja, men da synes jeg de kan skrive at det er bestillings varer da..
                              piss lei av og vente jeg nå, den 6, har det tatt 3måneder

                              Comment

                              Working...
                              X