Announcement

Collapse
No announcement yet.

airsoft?..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • airsoft?..

    Noen her som driver med det?

    Jeg og en kompis synes det ser litt spennende ut, og lurer på å handle utstyr og slikt.

    Hadde jo vært ålreit om det var flere i distriktet som kunne tenke seg noe slikt å, så kunne vi startet en klubb. Vi er forøvrig ikke super-gira på å bare være 2 lag som står å plafrer løs på hverandre i et lite område, sikkert gøy de første 10 minuttene.....

    Nei, taktikk i store skogsområder med snipere, geværlag befaler i-com og oppdrag. Gjerne med overnatting - det virker morro!
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

  • #2
    Hørt om militæret?
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Vet om flere i byen som driver med det...
      personlig liker jeg bedre paintball..

      Comment


      • #4
        Originally posted by Hifonic View Post
        Hørt om militæret?
        I militæret får man kjeft, og advarsel om anmeldelser om man er lur nok til å leke med full-auto på våpenet...........

        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

        Comment


        • #5
          Originally posted by Techpoint View Post
          Vet om flere i byen som driver med det...
          personlig liker jeg bedre paintball..
          Jaha?
          Finnes det noe organisert her i byen?

          Kan det være du like paintball bedre da?
          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

          Comment


          • #6
            Originally posted by sqwannabe View Post
            Jaha?
            Finnes det noe organisert her i byen?

            Kan det være du like paintball bedre da?
            Fordi jeg ikke liker å leke krig i skogen..
            Jeg spiller på bane, som i sup-air. (på fotballbane)

            Comment


            • #7
              paintball på bane i skogen

              er bare på "leie utstyr for en lørdag" stadiet,men knall morro om man er en gjeng på 10-14 personer

              Comment


              • #8
                Mer realistiske våpen i airsoft, men man kjenner jo såvidt at man blir truffet, jeg tror nok at paintball er artigere.

                Men det er ingenting som slår å skyte liggende med carl gustav (84mm RFK), Ag3 er luftgevær til sammenlignig
                sigpic
                /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

                Kna Bodø Gatebil

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jan Arild View Post
                  Mer realistiske våpen i airsoft, men man kjenner jo såvidt at man blir truffet, jeg tror nok at paintball er artigere.

                  Men det er ingenting som slår å skyte liggende med carl gustav (84mm RFK), Ag3 er luftgevær til sammenlignig
                  En kraftig airsoft rifle har vel så stor utgangshastighet som en paintball ihvertfall..
                  Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                  Comment


                  • #10
                    får vel ikke direkte blå merker av airsoft såvidt jeg vet. men skyter gjennom en cola boks på 4 meter..

                    paintball kan friste med blåmerker i 10 centimeters størrelsen
                    Noe jeg klarer meg fint uten..
                    sound.vision.soul

                    Type R

                    Comment


                    • #11
                      spiller sjøl paintball. ganske artig og grei måte å komme seg ut i skogen i ny og ne har ikke fått spilt særlig på bane enda, men hadde vært gøy å tatt en kamp mot dere techpoint

                      kan få noen fine blåmerker av paintball og ja
                      mvh Sindre Carlsen

                      Comment


                      • #12
                        vi er klare vi

                        Comment


                        • #13
                          høres flott ut jeg er ikke klar en plass! sitter med to markører som ikke fungerer, en tippmann og en dm6 som mangler noen deler
                          får håpe dere er der for gøy og ikke er blodseriøse, det er nemlig ikke vi
                          mvh Sindre Carlsen

                          Comment


                          • #14
                            men får garanter blåmerke.... hvis du ikke kjøper sverigevåpen eller bodvåpen da... kjøper du en trimma en fra japan (noe de fleste gjør) så får du ganske kraftige våpen... vi har hatt flere hendelser av kuttsår... men er ikke derfor man spiller airsoft.... airsoft er morro og sosialt akkurat som paintball

                            jeg og en kompis driver en airsoftklubb i aurskog-høland kommune
                            www.ah-ak.com

                            Forumet
                            Mvh Thomas Holmedal

                            Comment

                            Working...
                            X