Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har en case her!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har en case her!

    Skal handle bil av en kar fra trondheim.

    Men han har begynnt å oppføre seg som en pjokk og er umulig å forholde seg til.

    Etter som jeg har sett og lest i kjøpsloven så har jeg mitt på det rene da jeg har inngått en avtale med HOVEDEIER av bilen som gikk på at jeg overtok bilen innen denne uka om jeg kunne fremvise lånepapirer og bevis fra banken at pengene blir overført fra en spesifik konto over til hannes konto.

    Men han mener det ikke er nok! Han vil at en ADVOKAT (WTF!!!11oneone) skal se på papirene fra en RESPEKTIV bank. For å se om dette er nok bevis!? Dette er underskrevne papirer fra meg - banken - min far/mor på at pengene kommer fram.


    Har han egentlig lov til å holde dette tilbake da en muntlig avtale er like bindende som en skriftlig en?

    Hovedeier (faren til pjokken) sa til meg pr. telefon at bilen var min og den ble overlevert innen de datoene som vi ble endige om. Hvis jeg kunnde komme med papirer som viser at pengene er på vei og at det er ingen hindringer for det. Men pjokken som er medeier sier noe helt annet.

    Da er HOVEDEIERS avtale med meg bindende og i følge kjøpsloven så kan jeg fremvise det og det er nok (lovlig) til at jeg kan overta bilen ETTER AVTALE.

    Så er det bare BULLSHIT om jeg fortsetter med dette eller skal jeg bare vente å se og kanskje gi de et ultimatum?

    (Pissed er jeg også, hater pappagutter, bare en ting i gjøre med de)

    Hva synes dere?
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

  • #2
    Ser ut som det ordner seg! HOlder dere oppdatert!
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

    Comment


    • #3
      Originally posted by PikoFlex View Post
      Ser ut som det ordner seg! HOlder dere oppdatert!
      ingenting er bedre enn det. pappagutter er det værste som finnes!!
      Mvh Morten
      - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
      Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
      Bad Sound Kills Good Music!

      Comment


      • #4
        Kryssa sjekk fra banken Enkleste og beste som finnes
        Da begynner et nytt prosjekt!

        Comment


        • #5
          med mindre det er en meget spesiell bil ville jeg gitt totalt F. Lage kvalm av slikt er helt utrolig.. det er da helt vanlig at man bare får en lånebekreftelse, og da er det evt bare for dem å ta en tlf til din bank og sjekke, ikke værre en det (been there, done that )

          Comment


          • #6
            Originally posted by golfnos View Post
            med mindre det er en meget spesiell bil ville jeg gitt totalt F. Lage kvalm av slikt er helt utrolig.. det er da helt vanlig at man bare får en lånebekreftelse, og da er det evt bare for dem å ta en tlf til din bank og sjekke, ikke værre en det (been there, done that )
            Second that one, om de begynner på den måten, så sier du bare "jaja, jeg finner meg en anna bil om det skal være på den måten."
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Originally posted by neptyr View Post
              Second that one, om de begynner på den måten, så sier du bare "jaja, jeg finner meg en anna bil om det skal være på den måten."
              Vet det! Var på dære nippet da jeg fikk den meldinga her plutselig:

              "Salget er OK, skriver under papirer osv i kveld om du ønsker"

              svaret mitt:

              "Så du aksepterer å overlevere bilen til muntlig avtalt tid?"

              svaret hannes:

              "Jaja, skriver under at du overtar bilen om fredagen"



              PLUTSELIG ble han perleglad og medvillig som en helt vettuh!
              Så alt av meldinger er lagret og det er skrevet ut lovverk og alt fra min del av avtalen er opprettholdt! Så jeg har alt rent fra min side!


              Mvh.
              Aleksander

              Ps: håper faan meg detta går bra, takk for alle svar!
              Pioneer - Hertz - Zealum
              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

              Comment


              • #8
                hvilken bil???

                Comment


                • #9
                  Vw passat 1999 mod Comfortline - Klima - sportseter - 18" felger - alu vinterdekk - strøken utvendig og SPESIELLT invendig! Pen bil!
                  Pioneer - Hertz - Zealum
                  Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                  Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                  Comment


                  • #10
                    Tenkte jeg skulle oppdatere!
                    Da er ny bil annkommet, hatt den i snart 1 uke nå! Svinegod bil! Satt inn litt unh tss unh tss i den intill videre! Kommer noen pentspillende komponenter i den! Skal vel ha inn en prosjekttråd og litt mere info om den snart! Prekast


                    PS: Det ble passaten ja
                    Pioneer - Hertz - Zealum
                    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by PikoFlex View Post
                      Tenkte jeg skulle oppdatere!
                      Da er ny bil annkommet, hatt den i snart 1 uke nå! Svinegod bil! Satt inn litt unh tss unh tss i den intill videre! Kommer noen pentspillende komponenter i den! Skal vel ha inn en prosjekttråd og litt mere info om den snart! Prekast


                      PS: Det ble passaten ja

                      Gratulerer med ny flott bil! har aldri hatt en bil jeg har vært så fornøyd med som min Passat 02.
                      flotte biler det
                      Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Paulsberg View Post

                        Gratulerer med ny flott bil! har aldri hatt en bil jeg har vært så fornøyd med som min Passat 02.
                        flotte biler det
                        Så absolutt, god å kjøre, pen å se på. Min kom relativt godt utstyrt egentlig. SÅ det var jo et pluss!
                        Pioneer - Hertz - Zealum
                        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by PikoFlex View Post
                          Så absolutt, god å kjøre, pen å se på. Min kom relativt godt utstyrt egentlig. SÅ det var jo et pluss!
                          flott flott flott<3 hehe
                          Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                          Comment

                          Working...
                          X