Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rockford Fosgate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rockford Fosgate

    Heisann folkens. Dere virker å ha sykt med peiling mange av dere, og det er mange som drar på store treff å møter rundt omkring.

    Kan noen verifisere for meg om det er noen rundt i det ganske land som er med å konkurrere med RF oppsett? Skulle gjerne likt å sett noen slike bygg, men jeg har søkt litt rundt på forumet her, men ser at det er ingen her som bruker det. Ei heller finner jeg så veldig mye rundt omkring på nettet heller, da jeg ikke er heeelt sikker på hva jeg skal søke på.

    Så om noen har en liten mulighet til å hjelpe meg her? Har RF oppnådd noen store priser i de siste årene innenfor de forskjellige sjangrene innen EMMA?
    Sture Vedal

  • #2
    Fido.no har RF bil han har konkurrert med i flere år
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      tror vi sier http://fidod.no/
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #4
        Jeg ble norgesmester i en klasse som het pro unlimited med RF Power forsterkere og sub'er i 2003... Det samme ble Fido i expert unl også, hvis j ikke husker feil...

        Comment


        • #5
          Så det er ikke så alt for mange som bruker RF som har kjente navn rundt omkring her i Norge for tiden. Kjedelig da, kunne tenkt meg å sett/hørt litt på de.

          Oh well, får ta det igjen ved en senere anledning. Takk for svar, folkens.
          Sture Vedal

          Comment


          • #6
            tror kanskje ikke RF har egnet utstyr til seriøst SQ bruk lengre,var mange som brukte det før,men nå har det falt helt bort. På EM i sveits ifjor,så var det en bil som brukte RF amper,foruten fido sin.
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

            Comment


            • #7
              Hvordan er dem på SPL da? Er det likedan der, eller har dem fortsatt noe som burper bra?
              Sture Vedal

              Comment


              • #8
                de har jo amper som er store som fjell,og subber som er tyngre enn en bil,så burper gjør det sikker.
                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                Comment


                • #9
                  Kan ikke si de nye subbene demmers egner seg til SPL, men TRF subbene funker som bare F. Men de dyreste forsterkerne fra RF er meget bra.
                  Pioneer - Hertz - Zealum
                  Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                  Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                  Comment

                  Working...
                  X