Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fordeler/bakdeler med et butikkstyrt forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fordeler/bakdeler med et butikkstyrt forum

    Jeg bare lurer hvilke meninger dere har ang. topic.

    Jeg har brukt diverse fora i mange år og aldri meldt meg inn i et butikkstyrt forum.

    Dere som har vært her en stund; hvordan er det? Hvordan er det å få en produktanbefaling fra et firma som selger akkurat det produktet?
    "Fly-fishing is the most fun you can have standing up."

    Arnold Gingrich, 1969

  • #2
    Nå er ikke dette ett butikkstyrt forum da.

    Det er bare eid av en butikk, litt forskjell der.

    De går ikke inn og nekter andre å reklamere, det er helt fritt sånn sett, men de firmaene som reklamerer har fått ett lite regelverk å rette seg etter.
    Det er kansje en del her som driver med Installbay sitt ustyr, men det er betyr ikke at de styrer forumet.

    Engen f.eks, han forhandler med veldig mange flere enn installbay.
    Så det å kalle det butikkstyrt er HELT feil i mine øyne.

    Og når vi først er igang, så kan jeg nevne at jeg har mye større tilknyttning til morel.no enn installbay.no.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Så du har tilknytning til installbay.no? :S
      "Fly-fishing is the most fun you can have standing up."

      Arnold Gingrich, 1969

      Comment


      • #4
        eneste er vel forsterkeren og dempemattene han har i bilen

        Føler ikke noe press e.l selv..

        Comment


        • #5
          Forumet her er fritt og ikke butikkstyrt, og det setter vi pris på.
          Mvh
          Lars Engen

          Comment


          • #6
            Originally posted by Ulv View Post
            Så du har tilknytning til installbay.no? :S
            Litt av en slutning å trekke, men utenom at de har gitt meg Adminrolle, så nei.
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Det er helt riktig at dette forumet ikke er "butikkstyrt". Jeg, som privatperson, eier dette forumet. Jeg startet dette forumet ene og alene fordi bilforumet suger på bilstereo og det ikke fantes noen andre gode alternativer.

              Vi har tre butikker (Tønsberg, Hamar og Evje) som er aktive på dette forumet, resten av forhandlerne her inne er frie til å velge akkurat hva de vil selge og anbefale.

              Her er alle velkommene, brukere, butikker og importører
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #8
                Originally posted by InstallBay View Post
                Det er helt riktig at dette forumet ikke er "butikkstyrt". Jeg, som privatperson, eier dette forumet. Jeg startet dette forumet ene og alene fordi bilforumet suger på bilstereo og det ikke fantes noen andre gode alternativer.

                Vi har tre butikker (Tønsberg, Hamar og Evje) som er aktive på dette forumet, resten av forhandlerne her inne er frie til å velge akkurat hva de vil selge og anbefale.

                Her er alle velkommene, brukere, butikker og importører
                det er bra at du startet dette forumet. bilforumet.no er ikke like gode på bilstereo. har fått mye rare svar der før i tiden
                Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by InstallBay View Post
                  Det er helt riktig at dette forumet ikke er "butikkstyrt". Jeg, som privatperson, eier dette forumet. Jeg startet dette forumet ene og alene fordi bilforumet suger på bilstereo og det ikke fantes noen andre gode alternativer.

                  Vi har tre butikker (Tønsberg, Hamar og Evje) som er aktive på dette forumet, resten av forhandlerne her inne er frie til å velge akkurat hva de vil selge og anbefale.

                  Her er alle velkommene, brukere, butikker og importører
                  Har faktisk lagt merke til dette. At butikker ikke blir behandlet forskjellig til installbay`s fordel.

                  Tror jeg har fått de svarene jeg var ute etter
                  "Fly-fishing is the most fun you can have standing up."

                  Arnold Gingrich, 1969

                  Comment

                  Working...
                  X