Announcement

Collapse
No announcement yet.

dB-Drag på Bilradion?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dB-Drag på Bilradion?

    Har hørt rykter om at der er dB-Drag på bilradiospesialisten i trondheim den 18. juni!

    Er det flere som har hørt om dette eller, isåfall så kommer jeg i alle fall med golfen. Og da er det sikkert en liten overaskelse i den å
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

  • #2
    Originally posted by A.R View Post
    Har hørt rykter om at der er dB-Drag på bilradiospesialisten i trondheim den 18. juni!

    Er det flere som har hørt om dette eller, isåfall så kommer jeg i alle fall med golfen. Og da er det sikkert en liten overaskelse i den å
    D står trondheim på terminlisten ja, men vet ikke om d er på bilradiospesialisten. men d er gått mulig. Jeg kommer med golfen tror jeg i allefall.
    Jon Ola, team dynabel
    78 mod golf1 db-bil
    92 mod golf3 bruks bil

    Comment


    • #3
      Originally posted by dynabelgolfen View Post
      D står trondheim på terminlisten ja, men vet ikke om d er på bilradiospesialisten. men d er gått mulig. Jeg kommer med golfen tror jeg i allefall.
      Ah i see, kommer jeg og gitt med golfen
      Ok jeg kan so hva som skjer da:P Audiopipen bli etter dags dato byttet ut av forhåpentlig vis 2 stk Fi 12" ssD`s fully loaded. Skal kanksje bestille i morra.
      Og en til x-1502 skal inn. Og en kasse på størrelse av ja det jeg har plass til bak seta skal inn Boyah er FORHÅPENTLIG vis ferdig til da:P
      Pioneer - Hertz - Zealum
      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

      Comment


      • #4
        Skal nok dit selv også, men ikke konkurere Derimot Molde 16.Juni da det er EMMA, skal jeg prøve meg på noen poeng på lydkvalitet..
        VW/Audi ende-tusi-ast!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tommen View Post
          Skal nok dit selv også, men ikke konkurere Derimot Molde 16.Juni da det er EMMA, skal jeg prøve meg på noen poeng på lydkvalitet..
          Ah. kommer meg ikke nedover da jeg, det er litt kjedli men! Ska bygge til 18`de.
          Men har fortsatt ikke hørt noe ifra Fi.. FAAN... bli vel RE da :P
          Pioneer - Hertz - Zealum
          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

          Comment


          • #6
            Er det bare meg, eller er det en generel oppfatning av at folk vil ha det som ikke er å få tak i, og når det først er å få tak i, så er det sånn at alle vil finne noe annet som ikke er å få tak i?

            Før RE kom på det norske markedet ville jo alle ha RE, og det var så sykt, og ditt og datt. Nå er det her, og da er det ikke bra nok lenger:P

            Eller følger jeg bare litt dårlig med? :P

            Comment


            • #7
              Originally posted by RuuDpus View Post
              Er det bare meg, eller er det en generel oppfatning av at folk vil ha det som ikke er å få tak i, og når det først er å få tak i, så er det sånn at alle vil finne noe annet som ikke er å få tak i?

              Før RE kom på det norske markedet ville jo alle ha RE, og det var så sykt, og ditt og datt. Nå er det her, og da er det ikke bra nok lenger:P

              Eller følger jeg bare litt dårlig med? :P
              Jo, for at når noe kommer på markedet som ingen har, vil alle ha det, og da FÅR alle det. Og får å skille seg ut så vil man ha noe annet:P

              Derfor så vil jeg ha Fi, ikke bare for at ingen har det, men for at det er SINNSYKT!
              Pioneer - Hertz - Zealum
              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

              Comment

              Working...
              X