Announcement

Collapse
No announcement yet.

noen med Nissan Pathfinder?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • noen med Nissan Pathfinder?

    vi vurderer å gå til "innkjøp" av 2 stk Nissan Pathfinder med full smørbrødsliste på jobb.

    Noen andre som har eller kjenner noen som har slik bil?

    Lurer på det med vedlikehold og teknisk standard i det heletatt?

    Litt greit å ha en god bil når det er snakk om over 500k/ stk...

    Ellers noen andre biler i samme klasse folket kunne anbefalt? Hovedsaklig verktøykasse og deler til industrimaskiner osv som vil bli fraktet osv, så er ikke behov for åpen pick-up

  • #2
    Kan jeg jobbe hos deg? PRETTY PLEASE!
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      om du vil jobbe 07-ca 19 hver dag, og noen ganger lørdager og søndager

      Comment


      • #4
        Om jeg får en Pathfinder som firmabil, så er det fristende
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #5
          hehe ..

          Comment


          • #6
            ett godt tips: kjøp toyota landcruiser istedenfor!
            har solgt noen pathfinder på jobben,og etter min mening så er det en drittbil...
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

            Comment


            • #7
              Sier han som kjører Sierra
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jonny.B View Post
                ett godt tips: kjøp toyota landcruiser istedenfor!
                har solgt noen pathfinder på jobben,og etter min mening så er det en drittbil...


                Utdyp, please

                Toyota er vel uaktuelt av fler frunner, inkl. ubrukelig service apparat her nede...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by neptyr View Post
                  Sier han som kjører Sierra
                  en sur gammel sierra 88mod bør absulutt sammenlignes med en 08mod som koster en halv milion kr....
                  "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Jonny.B View Post
                    en sur gammel sierra 88mod bør absulutt sammenlignes med en 08mod som koster en halv milion kr....
                    Åh, måddu ikke være så hårsår da, jeg fleipa bare!
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by golfnos View Post
                      Utdyp, please

                      Toyota er vel uaktuelt av fler frunner, inkl. ubrukelig service apparat her nede...
                      er mye "mandags" feil blan annet,dørhåndtakene som er laget i plastikk detter av,skifting bremseklosser altfor ofte,opphengskuler ryker på 30000km osv.

                      De med skinninntriør har sinsykt dårlig skinn,har skiftet setetrekk rundt om på en,og den hadde gått 15000km da.

                      Har en god kompis som jobber på bjørnstad bil,de har solgt mange sånne,men heller ikke han er noe særlig imponert over pathfinder.

                      Kjøp mithsubishi outlander da vel? de har 5års garanti og full pakke!
                      Men jeg hadde valgt toyota uten tvil,har jobba på toyota verksted i 12år så vet hva de står for.
                      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                      Comment


                      • #12
                        den nye outlanderen er en meget bra bil, eller du kan gå for den nyeste pajeroen. begge er meget driftsirke og komfortable
                        www.mitsubishi-klubben.no

                        Comment


                        • #13
                          Vil da ikke si at Pathfinder er en dårlig bil. Dørhandtak og "mandagsfeilene" er jo en enkel garantisak.

                          Pathfinder er en god bil å kjøre, har kjørt både Pathfinder og Landcruiser på og utenfor veien, Pathen er helt overlegen. Da spesielt på veien er den mye mer stødig og vugger ikke like mye som Landcruisern. Synes også at LCn gikk betydelig dårligere.
                          - 97' Nissan Primera 2,0 SRi
                          Alpine | Panasonic | Stinger | Focal | Fusion | Connection
                          www.DemptD.com

                          Comment


                          • #14
                            "enkle" garantisaker er det nok,men bilen må stadig på verksted,og det er ofte veldig irriterende for ett firma å ha firma bilen på verksted til tider og utider....
                            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                            Comment


                            • #15
                              Jeg ble skuffet over setene i den... Dårlig sidestøtte, kort sittepute etc... Men klart, når man ert over 180 cm høy og bare 40 cm over ræva krever det sitt for å holde meg på plass!

                              Comment

                              Working...
                              X