Announcement

Collapse
No announcement yet.

DLS frontsett/produkter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DLS frontsett/produkter

    Hvordan stiller dette seg i forhold til andre merker?

    Har 2 sett DLS Reference 2 veis 5" skal ha et i Golfen min nå...

    Synes dette spiller bra høyt og rent og det tåler utrolig med juling..

    Ellers synes jeg DLS har produkter som ikke er så "jålete" som mange andre...

    Går dette an å bruke som base for fremtidige anlegg?

  • #2
    DLS er et av mine absolutte favorittmerker. Har ikke vært borti et produkt fra dem som ikke lyder bra
    Så bare å kjøre på med de!
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Synes det fungerer godt jeg å.... Monterte akkurat et sett i Golfen...

      Ikke det beste på en Sony speller men blir nok forandringer når Pioneer'n jeg har bestilt dukker opp

      Comment


      • #4
        Så hvis jeg legge meg på ei linje med kun DLS ultimate refernce enheter skulle jeg kunne komme langt?

        Har en Golf 2 som skal pusses helt opp og styles, trimmes og bygges stereo i

        Åssen stiller DLS seg i konkurransesammenheng da?

        Comment


        • #5
          dls er store i konkuranse sammenheng,alle steder utenom norge
          det har vel kanskje med importøren å gjøre.
          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

          Comment


          • #6
            Tjah.. kjenner ikke til importøren jeg men det går an å handle fra statene... Koster jo ikkeno der borte så...

            Comment


            • #7
              Klart du kan komme langt. Men monteringen er minst like avgjørende som produktet.

              Kjøpe svensk merke fra usa? hmmm..
              Jonas Tautra
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jvh View Post
                Tjah.. kjenner ikke til importøren jeg men det går an å handle fra statene... Koster jo ikkeno der borte så...
                handler vel ikke om pris,men hvor AKTIV importøren er.
                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                Comment


                • #9
                  Satt og regna på det her i stad... 60-70% billigere i US... Montering skal vi nok få til bare å prøve og feile det... Fatter'n har både kappsag, båndsag og dreibenk så skal nok få til det meste ja... Får vel smugtitte litt på andre prosjekter å så.. Blir ikke med det første da går blir vel om et års tid eller noe... først skal bilen resnkes helt og rettes og lakkes, så skal motor ovehales og trimmes, så styles og så kan man begynne med anlegg sånn etterhvert..

                  Comment

                  Working...
                  X