Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilket hjemmestereo/hjemmekino utstyr har dere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    hehe ja:P venter bare på lønn nå så kommer det kansje ny tv
    Last edited by kimmi89; 19-12-2007, 17:13.
    - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil}
    - VW Golf MK4 GTI Exclusive TIL SALGS! -_- X-er : Audi 80 Quattro 91mod, Audi A3 1,8T Ambition

    Comment


    • #62
      Originally posted by InstallBay View Post
      De høyttalerne var nice og hadde gjort seg godt på kontoret mitt epifant, var de dyre?
      Rundt 2.700 +mva tror jeg det var. Følger med sub også, den gjemmer seg under bordet på bildene. Spiller helt aktseptabelt

      Comment


      • #63
        hjemmekino utstyr..?? kvittet meg med den for en stund tilbake og gått til ekte 2 kanalers igjen men mye forkjellige ble brukt i "hjemmekinon"

        sist:

        Arcam AV300 men brukte den som preamp
        Onkyo, Yamaha, Rotel, Adcom, Classe, Electrocompaniet og Krell ble brukt som forsterkere

        Kiss dvd med extern D/A som streamer fra pcn og internett, Arcam DV79

        høyttalere Vienna Mozart Grand men beholdt noen eldre Kef isteden som er parede og har moddet delefilter... senter med selvbygd med 2x8" seas elementer og en scanspek diskant i Dapolito, bak kanaler selvbygd med infinity fra kappa serien, subb litt forkjellige med brukte alltid separert amp og hadde 4x12" også under sofan + 2x 10" subb med en på hver kanal, men så sjelden på tvn...gadd ikke å ha det mer når dama bare brukte dette til å se på hotel cesar...

        nå er det 2x Electrocompaniet AW250 -og 1x AW100 på aktiv deling i fronten, subb 2x Dynamic Precision på 2 x 12" lukket kasse foreløpig og aktiv deling her og med eq korrektion.

        preampen er en moddet Doxa og det samme med separert D/A, snart blir det en Mark Levingson preamp, ellers "gammeldags" 32" CTR tv men prosjektor når behov eller spilling fra pcn... surround savner jeg aldri faktisk... og lyden nå er lysår bedre fra surround...

        kabler er Kimber ellers selv lagde bla 8x24kv kabler til subbene... til hver element
        Last edited by matador; 20-12-2007, 00:29.
        --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
        -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

        Comment


        • #64
          også inviterte du meg ikke inn for en lytt i sta? :O
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • #65
            hehe... madamen sov allrede...
            --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
            -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

            Comment


            • #66
              huff.. jaja.. vi får ha det tilgode
              www.eirikaspaas.com

              Comment


              • #67
                Kan jo legge ut det jeg også har... Ikke noe spesielt så trenger vel ikke noe voldsome specs:

                Viewpia 32" LCD
                Pioneer 5.1 oppsett

                Funker for mitt behov.
                Attached Files

                Comment


                • #68
                  Originally posted by AudioCustom View Post

                  Viewpia 32" LCD

                  jeg har samme tven bare i 37 tommer funker bra for prisen den. ellers har jeg et par cerwin vega clsc12 og en clsc15s aktiv sub som er kobla opp på en gammal sony stereo forsterker. va spillemaskiner har jeg playstation 1 og 2 nintendo nes nintendo snes og sega megadrive. bilder å dill ligger her : http://avforum.no/minhifi/show.php/reimers
                  Cerwin Vega! Pioneer

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by aFFekak View Post
                    hehe, nice de gardinene da!
                    Likte racingstolen + "krakken" bedre
                    Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                    Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                    Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                    Comment


                    • #70
                      hehe ja den stolen er veldig god :P å det under spiller ganske bra nokk til å få klager hehe
                      - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil}
                      - VW Golf MK4 GTI Exclusive TIL SALGS! -_- X-er : Audi 80 Quattro 91mod, Audi A3 1,8T Ambition

                      Comment


                      • #71
                        Bilde av frontrekka bestående av Audio Pro Blue Diamond fronthøyttalere, black vector senter, Panasonic 42" plasma, SVS PB12 plus/2 sub og Harman Kardon AVR 340 receiver.
                        Attached Files
                        Alpine
                        Audison
                        Hertz
                        Soundstream

                        Comment


                        • #72
                          Nytt hjemmekinoanlegg skal inn.

                          Forsterker: Vincent SV-388 6.1 Receiver på hele 32kg!! (kjøpt inn)
                          Spiller: Play Station 3 (HDMI og Blu-Ray)
                          Front: Klipsch RF-82
                          Center: Klipsch RC-62 (kommer neste uke)
                          Bak: Klipsch RS-52 (ventes inn)
                          Sub: Dali SWA12 (Skal ha SVS PB12-Plus)
                          TV: Philips 37" LCD.

                          Hele fronten:


                          Forsterkeren (litt uheldig med et lys som sto på gamle tv'n):


                          PS3 og dekoder:


                          Dali SWA 12 med og uten forheng:


                          Last edited by Tommen; 10-02-2008, 23:55.
                          VW/Audi ende-tusi-ast!

                          Comment


                          • #73
                            For all del, viss du skal bruke anlegget til film, kjøp en annen senter! Senteren er den viktigste høyttaleren i hjemmekino. Til de frontene ville jeg hatt RC 64, blir det for dyrt ville jeg gått ned til RF 63 fronthøyttalere. Du vil ikke angre ihvertfall.
                            Alpine
                            Audison
                            Hertz
                            Soundstream

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by spade View Post
                              For all del, viss du skal bruke anlegget til film, kjøp en annen senter! Senteren er den viktigste høyttaleren i hjemmekino. Til de frontene ville jeg hatt RC 64, blir det for dyrt ville jeg gått ned til RF 63 fronthøyttalere. Du vil ikke angre ihvertfall.
                              Center vil bli RC62, og RS52 bak. Listen er oppdatert med utstyr..Beklager, hadd skrevet RF-83 tidligere, men det skulle stå RF-82 som jeg har kjøpt inn.
                              Last edited by Tommen; 11-01-2008, 18:19.
                              VW/Audi ende-tusi-ast!

                              Comment


                              • #75
                                RF-82 er noen kosehøytalere

                                Har selv RF-82, RC-62 og JmLab Megane som bakhøytalere.

                                Men det jeg har merket, er at du bør ha litt mer pulver enn en Surroundreciver, jeg syns 2x100watts Electrocompaniet saken min yter litt lite til dem.

                                Så jeg ser etter modellen over, tror den skulle være knall kombo.

                                Også må du være nøye med plassering, det hornet er litt bitchy på hvor du sitter.
                                Mvh
                                Rolf Try Nygård

                                Comment

                                Working...
                                X