Announcement

Collapse
No announcement yet.

kvalitets forsterker:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kvalitets forsterker:)

    http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp...0&LanguageNR=0


    bare å handle denne gromme forsterkeren gutter

  • #2
    Originally posted by halseth View Post
    http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp...0&LanguageNR=0


    bare å handle denne gromme forsterkeren gutter
    I mine øyne er denne selgeren ganske useriøs. Jeg har stilt spørmål en rekke ganger, men dagen(e) etterpå er de slettet.
    Har sett han har hatt (husker ikke heeeelt korrekt her nå men sånn ca) forsterkere i 3000 watts klassen som VIRKELIG skal levere varene... med 30 A sikring på... når jeg har spørt og gravd litt da så har sånt blitt slettet. Jeg har alltid vært saklig i mine forespørsler.
    Men selger har jo en drøss av gode karakterer så... noen har vel fått drømmene sine oppfylt med "kvaliteten" hans...
    Reinhardt

    Comment


    • #3
      hørtes ut som en flott fyr

      det er artig å lese når han skriver: BEMERK 2*20 amperes sikringer.
      bruk solide kabler for denne effekt!

      haha,han er rett og slett en idiot, og det er også di som kjøper disse jalla forsterkerne..

      Comment


      • #4
        en ting skal den ha da... den har "blæserkøling" hehe

        men hva kan man forlange av stakkarn da... han selger jo alt fra g-strenger til bilstereoforsterkere, bare se på logoen hans LOL
        Reinhardt

        Comment


        • #5
          hehe, du må ikke glemme smykker og gull
          det er jo viktig og selge når man selger bilstereo...

          Comment


          • #6
            Forklaringen på det pleier jo å være at det er bra å ha flere ben å stå på. Det er i hvert fall det jeg hører oftest når man lurer på slike underlige produktsammensetninger. Jaggu sa jeg Molde Fisk & Video...

            En annen morsom sak er jo at det er minimal forskjell på kanal 1-4 og kanal 5. Hva er vitsen med 4 x 675 watt til diskant og mid/bass og 850 watt til sub? Man kan til og med brokoble slik at man har hele 2 x 1350 watt tilgjengelig til frontsettet, mens subben fremdeles må nøye seg med 850...

            14.4 volt (for å gi ham "the benefit of the doubt") x 40A sikring = 576 watt. Minus de 30-40% som forsterkeren avsetter i varme...

            Comment


            • #7
              Originally posted by epifant View Post
              Forklaringen på det pleier jo å være at det er bra å ha flere ben å stå på. Det er i hvert fall det jeg hører oftest når man lurer på slike underlige produktsammensetninger. Jaggu sa jeg Molde Fisk & Video...

              En annen morsom sak er jo at det er minimal forskjell på kanal 1-4 og kanal 5. Hva er vitsen med 4 x 675 watt til diskant og mid/bass og 850 watt til sub? Man kan til og med brokoble slik at man har hele 2 x 1350 watt tilgjengelig til frontsettet, mens subben fremdeles må nøye seg med 850...

              14.4 volt (for å gi ham "the benefit of the doubt") x 40A sikring = 576 watt. Minus de 30-40% som forsterkeren avsetter i varme...

              altså det bli ca 350watt i den.lyger på seg `litt` muligens...

              molde fisk & video faktisk..

              Comment


              • #8
                Originally posted by halseth View Post
                altså det bli ca 350watt i den.lyger på seg `litt` muligens...
                I beste fall så....
                Reinhardt

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vwboy View Post
                  I beste fall så....
                  Jepp...

                  Alle kan jo skryte på seg en 20 ampers sikring eller 2, når en egentlig kanskje bare hadde trengt en på 2 A ..
                  1993 BMW 318is coupe

                  Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bjaa View Post
                    Jepp...

                    Alle kan jo skryte på seg en 20 ampers sikring eller 2, når en egentlig kanskje bare hadde trengt en på 2 A ..
                    da måtte det i såfall blitt 2 stk 2 A sikringer... skal jo "drive" lysdiodene, VU-meter, Volt-meter og alt det andre dilldallet også LOL
                    Reinhardt

                    Comment


                    • #11
                      Som ekstra features kan nævnes:


                      - Forstærkeren er udført med kvalitet for øje
                      - Leveres med engelsk og tysk brugsanvisning
                      - Momsfaktura
                      - 2 års reklamationsret
                      - 14 Dages fuld returret
                      - Varen er naturligvis fabriksny


                      Anbefalet butikspris, 3995,- kr. Nu hos Importas til lavpris.





                      Momsfaktura? Wow, påbudt ihht til Norsk lov ved handel med firma.

                      14 dagers returrett? Wow, også påbudt ihht Norsk kjøpslov ved kjøp fra ikke fast utsalgssted.

                      Ny vare? Igjen en stor WOW.


                      Men det beste er vel den anbefalte utsalgsprisen, som garantert faller inn under villedende markedsføring. Det er ikke lovlig å markedsføre en vare til en kunstig høy pris som varen aldri er blitt omsatt for. Men dette har vi jo flere eksempler på her i Norge også....
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • #12
                        2års reklamasjonsrett..

                        Vakke det litt lite på en vare som JEG forventer funker over 2år? (dvs, forsterkere generelt, ikke den der.)
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #13
                          BM sin store stolhet?

                          linken er blocka fra skolen hehe.
                          Last edited by Fryd1lund; 21-05-2008, 09:00.
                          Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

                          Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                          Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

                          Comment


                          • #14
                            møkk skole nettet har dt ikke godt med seg selv så postene kommer på feil sted..
                            Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

                            Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                            Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

                            Comment


                            • #15
                              http://www.qxl.no/Article540471440/L...1956/P/0/1/0/2

                              nå selger han stoore subber og
                              ligner fælt på rockford power subbene da..

                              Comment

                              Working...
                              X