Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laksepølser, smaker det nå egentlig pølse??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laksepølser, smaker det nå egentlig pølse??

    Er det noen som har prøvd laksepølser?

    For jeg tenkte for meg selv i går at dette må jo testes, jeg er glad i både pølser og laks, og dette ville jo være å slå to fluer i en smekk...

    Resultatet var at jeg måtte kaste inn håndkledet etter 2 pølser og fruen ga seg etter en bit... Det lukta jo fisk, det smakte IKKE pølse og man fikk en sånn rar ettersmak av det...
    Og i dag var de jo på TV og sa at dette var gode greier (produsenten that is)

    Hva er deres erfaringer?

  • #2
    skal grundig testes ut i morra
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #3
      Er en grunn til at fisk lever i vann!

      VI SKAL IKKE RØRE DEM!
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #4
        det ga mye mening eller? :P
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by neptyr View Post
          Er en grunn til at fisk lever i vann!

          VI SKAL IKKE RØRE DEM!
          Pyse.

          Ku står i fjøs, griser også. Går ned på høykant her i gården. Hvorfor skulle ikke fisk gjøre det?

          Comment


          • #6
            Originally posted by gbraen View Post
            Pyse.

            Ku står i fjøs, griser også. Går ned på høykant her i gården. Hvorfor skulle ikke fisk gjøre det?
            Fish is the new cow :P
            Terje Lie
            99 53 66 00
            terje_lie@yahoo.no

            Comment


            • #7
              Fordi kuer er på samme plan som oss, fugler kommer ned på samma plan som oss.

              Vann er som ett shield for fisken, som er en beskjed fra høyere makter om at vi ikke skal røre dem!

              Slik er det skrevet i 3dje neptyr's tredje bok snitt 1!

              (ja, jeg hater fisk :X )
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                Man kødder ikke med pølser. Wiener er det ekte og sanne!! Grill et greit alternativ. Fisk, kalkun og kylling har IKKE noe med pølse å gjøre i det hele tatt. Bare et triks fra produsenten for å selge noe de ikke blir kvitt ellers. Fisk er fisk og kjøtt er mat.
                Hilsen Eivind (brukte ID'en til Andreas).
                Andreas Henriksen
                Citroën C4 2006
                Pioneer ODR, Mcintosh og B2

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Techpoint View Post
                  Er det noen som har prøvd laksepølser?

                  For jeg tenkte for meg selv i går at dette må jo testes, jeg er glad i både pølser og laks, og dette ville jo være å slå to fluer i en smekk...

                  Resultatet var at jeg måtte kaste inn håndkledet etter 2 pølser og fruen ga seg etter en bit... Det lukta jo fisk, det smakte IKKE pølse og man fikk en sånn rar ettersmak av det...
                  Og i dag var de jo på TV og sa at dette var gode greier (produsenten that is)

                  Hva er deres erfaringer?
                  Jeg som har i overkant god kjennskap til pølser, vet at det ikke har tatt helt av for de pølsene der, Lofoten har noen laksepølser som er meget bedre og de laks og scampi pølsene som Jacobs på Holtet lager for bl.a Centra og Ultra butikkene er bedre enn Mills sine, selv om de ikke er gode de heller...
                  Mvh
                  Lars Engen

                  Comment


                  • #10
                    Fisk er sunt og ett godt avbrekk fra pølser og biff. Pølser er jo avskjær, fisk er rent, man må jo venne seg litt til smaken som det er med alt.Finnes jo folk som bare spiser soya-produkter også...

                    Comment


                    • #11
                      Jeg har helt ærlig prøvd å like fisk/reker/skalldyr (jeg er sørlending ffs!)
                      Men jeg får ikke smaken for det, det er en smak som går igjennom alt når jeg rører skiten.

                      Jeg tar det som ett tegn på at det ikke skal røres!
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

                      Comment


                      • #12
                        Skal fisk være godt så må den grilles. Men ville vel styrt unna pølser med snev av fisk. Man godder som sagt ikke med god korv

                        PS: jeg elsker reker, krabbe og hummer
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                        Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                        Comment


                        • #13
                          lLakse pølser.. Hørtest skumelt ut. Greit med fisk men den passer best i skive form Lute fisk spiste jeg første gangen i forsvaret og jeg er vel da på sett og vis kurert og kan si jeg liker dette.. hehe. Men ellers var det mye ymse fisk og få i forsvaret.. Det værste var vel at alt smakte fisk den dagen det var fisk..

                          Leif vidar er sjef på winer og gilde er sjef på grillpølser.. og ja, jeg kjenner lett forskjell på gilde og ikke gilde.. om det er den beste pølsa får da så være... prøvde noe kalkun pølser i pinsen og det var vel ikke stor suksess..

                          men pølse er best på bensinstasjon, gjerne av typen ost og bacon, med rå løk og chili ketcup.. der har vi vomfyll, for noe annet kan pølser, uansett type og merke ikke betegnes som.. hehe
                          sound.vision.soul

                          Type R

                          Comment


                          • #14
                            Skal du ha sjefspølsa så må du inn i storhusholdnings sortimentet til Gilde og lete frem Ostegrill m/chili. Det er pølsa si det. ca 4x størrelsen av pinglegrill og dugelig med ost og chilli gjør denne til en favoritt. Litt kjipt at de kun kommer i 2,2kgs pakker, kan bli mye pølse
                            Mvh
                            Lars Engen

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Engen Audio View Post
                              Skal du ha sjefspølsa så må du inn i storhusholdnings sortimentet til Gilde og lete frem Ostegrill m/chili. Det er pølsa si det. ca 4x størrelsen av pinglegrill og dugelig med ost og chilli gjør denne til en favoritt. Litt kjipt at de kun kommer i 2,2kgs pakker, kan bli mye pølse
                              Må da være noe til grilling på f.eks gatebil
                              Jonas Tautra
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                              Comment

                              Working...
                              X