Announcement

Collapse
No announcement yet.

digitalt speilreflekskamera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • digitalt speilreflekskamera

    Heisann. Driver å ser litt etter et digitalt speilreflekskamera, enten Nikon eller Canon. Lurer på om det er noen her inne som har noen kameraer som de kan anbefale å se etter? Kom gjerne med deres anbefalinger
    VW/Audi ende-tusi-ast!

  • #2
    EOS400D er helt konge, hatt mitt noen dager nå og tatt endel bilder. Ellers så er EOS350D er like godt valg som du får til en langt billigere penge. Og jeg tviler på at de små oppgraderingene som er i forhold til 400D er verdt mellomlegget. Canon har også noe som heter cashback på EOS400D nå, les mer på japanfoto.no. Eller så har de tilbud på Nikon D40 på japan foto.

    Jeg har kjøpt vidvinkel objektiv i tillegg, det er et must på bilutstillinger, er helt utrolig hva du får med deg på kort avstand da Sjekk ut Tamron objektiver på japanfoto.no
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Når du skal kjøpe digitalt speilrefleks er linsen viktigere enn selve kameraet,så lenge kameraet er okay. Dama har Nikon D40 som er et "billig" kamera som fungerer veldig bra og tar knallbra bilder. Dette med en ekstra zoom linse blir knall
      Prosjekt SQ Audi A3

      Comment


      • #4
        Ja og D40 er jo på tilbud nå, komplett med et 18-55 objektiv, om jeg ikke husker feil

        Skal du ha noe objektiv utover dette så syns jeg et vanlig objektiv på ca 50-70mm og et 11-18mm vidvinkel er det mest brukte. Zoom objektiv har du svært lite bruk for, om ikke man liker å ta mye naturbilder, på lang avstand
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment

        Working...
        X