Announcement

Collapse
No announcement yet.

Viktigste bilstereo-oppdatering i påsken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Viktigste bilstereo-oppdatering i påsken

    Nå folkens, hvordan har påsken vært?
    Her har den bare vært heeeeelt relææx... ikke fått gjordt en dritt på bilstereofronten, annet en kjøp/salg-ting.
    Men uansett var det godt med noen slappe-av-dager.

    Mange er flinke til å lage egne tråder på prosjekt-delen av forumet, og det er bra. Men ikke alle er der å skriver så det hadde vært moro å hørt hva folk har gjort av bilstereo-oppdateringer i sin bil. Ta med relaterte ting da... ikke sånn "jeg var på fylla hele påsken" etc.
    Gjerne masse bilder å
    Reinhardt

  • #2
    Jeg har skaffa meg frontsett, amp, og overfres, så får vi se om ikke det blir litt prosjekt snart og

    (JÆVLA HOMOSNØ!..)
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Tjaa... startet med å være syk, så startet jeg i ny jobb (som it-konsulent). Deretter har jeg jobbet med dørtrekka i bilen min. Hjulpet til i thomasekeli sin bil og. Vi trakk om dashen hans, samt byttet den nå i helga. Ligger no bilder i tråden, og mer kommer i kveld av begge bilene
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        Koblet opp strømmen i motorrommet og monterte provisorisk en forsterker i bagasjerommet for å ha lyd i bilen når vi var på tur til Danmark i påsken..
        Så nå er det vertfall lyd i midtbassene! Låter fææælt alene, så spiller bare lavt!
        Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
        Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
        Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

        Comment


        • #5
          pussa lakken på bilen... mye slit:P
          // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
          //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
          Mvh
          Rune Kvaal

          Comment


          • #6
            Nja...
            Det ble da en påske fyllt med stereo i år også
            Har fått gjort en del ting på min egen bil pluss at det har blitt gjort en del på bilen til Hammernes.
            Oppdateringer ligger på begge prosjekttrådene
            Mvh.
            Bjørnar Kristiansen
            BK Caraudio
            48059681

            Comment


            • #7
              Ikke det helt store egentlig, trakk strømkabler i russebilen. Samt begynte å fikse på div setetrekk etc da.
              R-Design

              Comment


              • #8
                Ny dash, oh yes!
                Tok jammen fra vinterferie til påskeferie det.. og fortsatt litt småplukk igjen gitt..
                Men bra blir det i hvertfall
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                • #9
                  Fikk ikke gjort så mye da jeg var på TG, men viktigste jeg fikk gjort var å ta en tur innom Engen på vei hjem fra Hamar og hente litt koblingsutstyr, samt at jeg og en kamerat ordnet så han fikk kjøpt en Hertz ML5400D sub, 21" (!) sub til en Golf Cab.

                  Blei også litt annen småhandling, byttet litt med vwboy her på forumet

                  Dempet også bilen en god del i påska, nå har jeg døde dører
                  1993 BMW 318is coupe

                  Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                  Comment


                  • #10
                    fikk montert fusion encounter frontsett i bilen min, stilt det inn og fant ut at det ikke var godt nok for mitt øre. så endte opp med å bestille et hertz hi-energy sett isteden
                    www.mitsubishi-klubben.no

                    Comment


                    • #11
                      straks fått trukket ferdig basskassa
                      www.eirikaspaas.com

                      Comment


                      • #12
                        Har trukket ferdig min kasse Og festa den ordentlig

                        Ooog.. trukket kabler i hele bilen, lagt opp til nye forsterkere, modifisert dører fra 4" til 6.5"+4" HT, montert nytt kompsett fremme, og kalibrert hele stasen


                        Viktigste oppdateringen er vel fra biltema, en passiv subwoofer med 100W uteffekt.. http://www.biltema.no/products/produ...iItemId=138711

                        Comment

                        Working...
                        X