Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rockford Fosgate Power T40001BD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rockford Fosgate Power T40001BD

    Hey. Noen her som har noen erfaringer med denne ampen? Har en på hånda som selges for 7000,- og lurer på om det er verdt pengene? Eller om man får mye annet som er bedre til omtrent samme pris?
    VW/Audi ende-tusi-ast!

  • #2
    Hahahaha..Denne forsterkeren varte i 30sek før den døde. Men regner med at det var for at jeg ikke hadde nok strøm, trodde ikke denne trakk så mye strøm egentlig. Skal leveres til bilradio service nå på mandag, så håper den er tilbake over påske. Får god tid til å montere batteriet, og legge opp ny kabel iallefall da..Tror faktisk batteriet går redd nedi holdere
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • #3
      At disse her trekker mye strøm er det ingen tvil om ja.. Men ikke vært borti at de har tatt "kvelden" pga det.. har da testa en del RF.
      Håper det er grei skurring å få reparert da. Lykke til!!
      PS: Den lille PG`n ligger å venter på deg her Tommen
      Reinhardt

      Comment


      • #4
        Originally posted by vwboy View Post
        At disse her trekker mye strøm er det ingen tvil om ja.. Men ikke vært borti at de har tatt "kvelden" pga det.. har da testa en del RF.
        Håper det er grei skurring å få reparert da. Lykke til!!
        PS: Den lille PG`n ligger å venter på deg her Tommen
        Jo, snakka med BRS med en gang dette skjedde. De sa dette kan skje, om de har dårlig jord eller for lite strøm. Vi får se hva kostnadene blir, håper ikke det kommer seg på så mye..Hvilken PG? Er så mye jeg ser på for tiden, at alt går i surr for meg..
        VW/Audi ende-tusi-ast!

        Comment


        • #5
          var det 2180 den het æ? hmm...
          Reinhardt

          Comment


          • #6
            Ikke att jeg er så ofte på BRS,men vær gang jeg er der kommer det bestandig en kunde men en RF amp å slenger på disken til reklamasjon....
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

            Comment


            • #7
              Originally posted by Jonny.B View Post
              Ikke att jeg er så ofte på BRS,men vær gang jeg er der kommer det bestandig en kunde men en RF amp å slenger på disken til reklamasjon....
              Dem har solgt nooooooen å da
              Reinhardt

              Comment


              • #8
                selges kanskje endel av de til folk uten peiling?

                edit: ikke ment slemt til hverken trådstarter eller folk med rf
                www.eirikaspaas.com

                Comment


                • #9
                  *klistre RF-merke på bilen til klovnster når han sover*
                  Reinhardt

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vwboy View Post
                    Dem har solgt nooooooen å da
                    joda,skal si meg enig der
                    Synes bare att RF har tapt seg i de siste årene,har stor respekt for "gammle" RF amper,de låter faktisk bra den dag i dag,men de siste årene så synes jeg att det har blitt vel mye chassi og lite effekt.
                    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Tommen View Post
                      Hahahaha-+.Denne forsterkeren varte i 30sek før den døde. Men regner med at det var for at jeg ikke hadde nok strøm, trodde ikke denne trakk så mye strøm egentlig. Skal leveres til bilradio service nå på mandag, så håper den er tilbake over påske. Får god tid til å montere batteriet, og legge opp ny kabel iallefall da..Tror faktisk batteriet går redd nedi holdere

                      Annbefaler IKKE bilradio Service!

                      Det er en møkkaplass, jeg vet hva de gjør og hvordan de gjør det!
                      For å åpne chassie koster det 600,-+ i timen!

                      Og en T40001 amp kommer til å koste deg minst nesten det samme du kjøpte den for om du ikke har garanti!
                      Pioneer - Hertz - Zealum
                      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                      Comment


                      • #12
                        hvor gammel er forsterkeren? ser de har en demobrukt med full garanti til 10000 hos bilradiospesialisten....
                        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                        Comment


                        • #13
                          Kjøpt i desember 06 mener jeg det var..Og det er ikke garanti på den. Men vet jo ikke av noen andre som kan fikse da. James? Hva sier du? Tar du den billig?
                          VW/Audi ende-tusi-ast!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Jonny.B View Post
                            joda,skal si meg enig der
                            Synes bare att RF har tapt seg i de siste årene,har stor respekt for "gammle" RF amper,de låter faktisk bra den dag i dag,men de siste årene så synes jeg att det har blitt vel mye chassi og lite effekt.
                            Akkurat det samme jeg har kommet fram til.

                            Syns det nye er veldig lite å rope hurra for til tider.

                            Men de har jo lagd en sak da, som jeg hadde gladlig tatt til SQ bruk
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment

                            Working...
                            X