Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som bytter til coilovers her?:-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som bytter til coilovers her?:-)

    Hei! Har ett coilovers sett jeg skulle byttet ut mot det orginale som står der nå. Noen som tar på seg en slik jobb som har gjort det Før? Helst i nærheten av hedmark/Oppland bilen det skal byttes på er en jetta 2011 mod, veldig enkelt hørte jeg Men skeptisk da jeg aldri har gjort det selv før

    Kontakt meg på sms eller tlf på 90261196 ved spørsmål/interesse pris blir vi enige om

  • #2
    Dette er en veldig grei jobb og gjøre selv. Monterte det på bmw'en min, foran var det bare løsne kyllingbein og styreledd fra spindel. Deretter løsne demper fra spindel og tårnlager fra dempertårn også ta ut demper. Ligger garantert masse guider til hvordan du skal gjøre det rundt om på nettet. Anbefaler og bytte tårnlager også mens du er igang.

    Comment


    • #3
      hehe, så ett klipp på youtube, ser ikke vanskelig ut i heletatt :P Men redd for å prøve, samt jeg ikke har verktøy/sted å stå :P Derfor jeg tenkte dette var lett-tjente penger for dem som har gjort dette før å har verktøyet til det ^^,

      Comment


      • #4
        + at du bør ha en 4hjulskontroll i samme slengen så sikkert vært fint om du fant noen som hadde kunne tatt det i samme slengen så slipper du å slite ut dekka dine
        // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
        //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
        Mvh
        Rune Kvaal

        Comment

        Working...
        X