Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moldestuket arrangerer bilutstilling 19-20 April

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Moldestuket arrangerer bilutstilling 19-20 April

    Det hele vil foregå i Sportshallen i Sunndalen hvor spesial inviterte biler og sykler vises frem for publikum.
    Her blir det biler og sykler fra store deler av landet samt en hel del premierevisninger.

    Åpent for publikum lørdag og søndag.

    Her er de fleste stiler representert: Hot Rod - Race Car - Custom - Classic - Bikes -

    Ett større område utendørs vil bli avsperret for hobbybiler og de beste bilene vil bli premiert,
    så det er ingen grunn til å sette igjen grombilen hjemme.




    Trykk her får mere informasjon

    Møt opp! Det blir mye rått og se!
    Do-It-Yourself - DIY stash

  • #2
    jøss,bilshow i så nerme hjemme er ikke daglidags..
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

    Comment


    • #3
      Du må ta turen innom da vet!
      Do-It-Yourself - DIY stash

      Comment


      • #4
        Originally posted by Auto-Bilstereo View Post
        Du må ta turen innom da vet!
        ja,må vel prøve på det...dere som "bestemmer" vilkne biler som skal stilles ut eller?
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

        Comment


        • #5
          Jeg har ikke noe med det og gjøre jeg, gutta i moldestuket det, det er vel allerede klargjort hvilke biler som skal inn i hallen iallefall tror jeg.
          Parkeringsplassen ut om sportshallen kan folk som vil ha med bilene sine til utstilling kunne plassere sine der slik jeg har forstått det. Er ikke alt som er klar gjort enda, oppdaterer her når jeg vet mere
          Do-It-Yourself - DIY stash

          Comment


          • #6
            bilutstilling UTE midta på april,hmmmm,husk vi er på nordmøre nå da.
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

            Comment


            • #7
              hehe, ja det var noe det ja
              Do-It-Yourself - DIY stash

              Comment


              • #8
                Kan tenke meg at aprilsvind på sunndalsøra er meget kald, blåser jo hele året der.
                Alpine
                Audison
                Hertz
                Soundstream

                Comment


                • #9
                  skal tenke på de som står ute når jeg tar Utepilsen her sørpå i mars engang..
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #10

                    En av de mange knalltøffe bilene som er sikret til innendørsutstillingen!

                    Speaker for helgen er Ronnie Krabberød kjent fra "Right On" Magazine, speaker på dragrace og street legal og freelanser for Bilsport - Power etc.

                    Norsk bil som har vært utstilt på Europas største tuningmesse,
                    Essen Motor Show i Tyskland kommer!

                    Første mediedekninger finner dere her:
                    http://www.moldestuket.com/autastory.jpg

                    Biler fra Hordaland, Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal, Trøndelag, Telemark, Oppland kommer og vi jobber med flere!

                    Oppfordrer alle til å ta turen til Sunndalsøra 19-20 April!
                    Det er 22 år siden forrige innneutstilling i Sunndalen og 19 år siden i Molde så dette er noe som er savnet her på Nordvestlandet

                    Vi jobber mye for å gi dere besøkende en opplevelse dere sent vil glemme

                    Comment


                    • #11
                      Wth, det skiltet kan da umulig være godkjent?
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

                      Comment


                      • #12
                        samme tenkte jeg på
                        Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

                        Comment


                        • #13
                          modmach1

                          Er vel ikke alt som trenger og være godkjent, neptyr? :S
                          Do-It-Yourself - DIY stash

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Auto-Bilstereo View Post
                            modmach1

                            Er vel ikke alt som trenger og være godkjent, neptyr? :S
                            For all del, men det er kjedelig å bli stoppa for det
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • #15
                              Siste nytt :!: Vi har booket band til festen på lørdagskvelden




                              Pale Kids er fire karer fra Halden som spiller melodisk alternativ rock/metal med vokalharmonier og dynamiske skiftninger mellom fullt øs og mer introverte strekk.
                              Det er faktisk ikke helt unaturlig å sammenlikne dem med band som Billy Talent og My Chemical Romance, to band som de delte scene med på Hovefestivalens siste dag 2007.
                              Pale Kids jobber for tiden i studio med oppfølgeren til forrige skiva, It Will Grow On You.


                              Sjekket ut bandet og deres sanger her:
                              http://www.myspace.com/palekids
                              http://www.purevolume.com/palekids
                              Last edited by modmach1; 07-03-2008, 23:37.

                              Comment

                              Working...
                              X