Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gamlebilen til Bosse?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gamlebilen til Bosse?

    Er dette gamlebilen til Bosse, eller er det bare anlegget?

    http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1737962
    Tommy
    2002 LOTUS ELISE S2
    2006 BMW 118d M-SPORT
    1999 YAMAHA YZFR6

  • #2
    BMW 323i Cab. 1997

    Hm..veldig usikkker , men "tror" ikke det... For bilen som Bosse hadde var en svart BMW 323i Cab. 1997 model.. SÅ han har bare sikkert "kjøpt" kun basskasse med elemetene og forsterkerene tenker jeg.


    Men så noe som ikke var der da Bosse hadde det.. -> Kunne se at det sitter 6.5" Kicker elementer i dørene på bilde...Det hadde Bosse ikke på den tid..

    Det var er at han hadde følgene i bilen :

    -Panasonic CQ-AV150 (Kassett/radio/LCD skjerm), denne satt i midten ved girstanna, rett mot føren.

    -Diskanter å A-stolpene - rettet mot et punkt i midten i bilen, disse spilte kun fra 7KHZ -> ut...

    -5,5" mellomtome elementer i kickpanel m/diskanter montert rett over dem i midten (mener her var det bygd skikkelig passive delefilter til dettet settet).

    -Under/inni dashbordet på hver side satt det da 6.5" elementer med spesial bygd kasse til pr element..

    Men ser at den kassa m/ alle subbene & forsterkeren stemmer med det Bosse hadde ja..

    + her skal det vel kanskje være komplett kablere fra Monster Cable +++ til en verdi av 70 000,- Kanskje de ligger forsatt i bilen...?

    Har noen artikkel i noen div blader ang denne bilen da den var demo bil for Panasonic Norge.

    Så bilen pr ganger og hørte lyden i den ved en anledning... utrolig hefftig
    Last edited by Soundboy; 29-12-2007, 20:09.

    Comment


    • #3
      den dær biln sto utfør garasjan min før nån år siden va vel 14 år
      Focal
      Mosconi
      Pioneer

      Comment


      • #4
        Artig jeg kom over denne tråden da gitt hehehe

        Det er jeg som la ut annonsen, jeg som eier bilen nå, men fant ut at jeg har blitt glad igjen i bilen igjen og at jeg vil oppgradere litt her og der med småtjafs så ja..

        Har hørt navnet Bosse før, men det er visst ikke denne bilen han hadde som nevnt. Dette er et ca helt likt oppsett av kassen baki bagasjerommet som han hadde, etter hva jeg har blitt fortalt.

        Er det noen spørsmål så er det alltid kjekt å kunne besvare

        Mvh

        Ole fra bergen

        Comment

        Working...
        X