Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pimp My Ride Norge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pimp My Ride Norge

    Noen som har sett dette eller?

    Så siste halvdel av kveldens episode hvor de "pimpet" den "Pain Solution" kjerra.

    Syyyykt morsomt show. Lo meg nesten ihjel flere ganger, men det var jo elendig teknisk sett.
    Arbeidet var jo labert og det eneste jeg likte med bilen var felgene. Resten var jo hjemmesnekring og plankekjøring

    Så, veeeldig underholdende program, men lavbudsjettert og trashy

    Noen som har sett noen andre episoder? Er det egentlig bra til vanlig eller har det en gjennomgående redneck stil?
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    selv så synes jeg det er elendig, bare kaste inn no høytalere, sy på en logo et sted, og lakkere bilen er for det meste det som blir gjordt
    VW Golf 4
    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
    Simen Sormbråten

    Comment


    • #3
      jeg bjyndte nesten og grine på grunn av det var et dårlig program! har sett halvparten av to episoder og kommer aldri til å se ett sekund mer av dette gjødselet.
      If electricity comes from electrons, does morality come from morons?

      Comment


      • #4
        TJa har litt blandete følelser angående dette programmet. Bilstereo delen er søppel og den griner jeg over hver jævla gang...
        Men personene, feks denne karen med vanen syns jeg faktisk fortjente det, hyggelig kar som prøver å klare seg i livet her. Jeg syns det var fint og flott at de fikk til noe som passa han ypperlig. Likte spesielt maleriet på bilen, er noe som gjør at den skiller seg litt ut.

        Men det meste jeg har sett av det dem har gjort har vært søppel, men for all del
        Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          Syns det er helt greit jeg !
          Hadde jo aldri forventa noe syke greier fra dette programmet uansett !
          For bil samfunnet i norge, så er det jo bra ! Det skjer jo noe !

          Så foresten en Audi A3 på risløkka idag med Pimp my ride skilter (prøveskilt i ruta). Noen vil vel si lakken er jævla rå (Noe jeg syns det stikk motsatte av) og bakfangern rundt eksosen så veldig pen ut !
          Kommer vel på en episode utover tenker jeg
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

          Comment


          • #6
            Den var vel med i første episode? Har visst gått på prøveskilter siden den var i programmet.. Og den Poloen de pimpa etterpå har vært avskiltet siden April, samt at eieren ikke har fått den tilbake ennå (5 uker etter den var "ferdig").. (info tatt fra vw audi klubben). Virker desverre like useriøst som det fremstår på tv hele greiene.

            Flott montering av spiler da!

            Last edited by Haakon O; 16-05-2012, 00:46.
            [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

            Comment


            • #7
              Fin montering det De kunne giddi gjort noe der så det så litt mere ordentlig ut.
              Likte godt "dempinga" av de jerrykannene Inn med noe dempeull og den er dempet
              Ole Petter Holelien
              Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
              Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
              Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

              Comment


              • #8
                Møkkprogram som ødelegger inntrykket av bilfolket enda mer.. Er nok folk som ser på som tror at det er slik alle styrer med bilene sine. Synd at de største amatørene i landet være på tv. Dette er så dårlig at det skjærer i hjerterota! Heldigvis kan man velge å ikke se på dette
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Hifonic View Post
                  Møkkprogram som ødelegger inntrykket av bilfolket enda mer.. Er nok folk som ser på som tror at det er slik alle styrer med bilene sine. Synd at de største amatørene i landet være på tv. Dette er så dårlig at det skjærer i hjerterota! Heldigvis kan man velge å ikke se på dette
                  Men Jonas, vi må nesten huske på at de fleste i dag som ønsker å pimpe bilen sin litt gjør et dårlig arbeid.

                  Det er sjelden jeg ser en 18-åring med en skikkelig strøken gjennomført bil som låter og ser skikkelig clean ut.

                  Slik de presenterer pimpingen er faktisk samme inntrykk jeg generelt har av bilfolk i Norge. Spesielt innover i landet og i små bygder.

                  Og så har man oss litt mer interesserte som har mer elegant smak, og vi er minoriteten i dette landet når det gjelder kvalitet på arbeid


                  Ellers syntes jeg som sagt at programmet var skikkelig underholdende. Crapp men morsomt. Folka som jobbet der var skikkelig komiske, med langt hår og harbarkede jegermeisterpreget stemmeregister
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #10
                    Synd du ikke tok poenget mitt
                    Og ulik humor har vi nok også For de folka der... Supern er eneste som gjør en "god" jobb på tv, de andre burde holde seg borte.
                    Og heldigvis kan man velge å trekke seg bort fra en tråd, noe jeg gjør nå
                    Jonas Tautra
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • #11
                      De programmet var så elendigt at de var til å grine av , eineste var felgene som var bra på 1. episode resten er noe ein hver kunne gjort heime i garasjen på sikkert 1/2 av den tida de hørres ut som om dei har brukt på bilene.

                      Comment


                      • #12
                        Episode 1, A3: http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+...nummer=DJ19547

                        Episode 2, Polo: http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+...nummer=PN87654
                        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                        Comment


                        • #13
                          haha tenkte meg nesten at den poloen kom til å få skilta kappa :P da de er nesten umuligt å få ein normal pickup godkjendt med senk , samme med kufanger så lenge den ikke ble levert med den når den ble kjøpt ny pga nye regler :P

                          Comment


                          • #14
                            Innmari særriøst...
                            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                            Comment


                            • #15
                              Er enig i det meste her. men de får jo alt GRATIS! Selv syntes jeg heller arbeidet ikke er tipp topp. men bilene ser jo bedre ut enn det de var i utgangspunktet.men godt alle har hver sin smak ;-) likte best der han kræsjer med hyundai en. det vet jeg er morro. hehe . men at bilene er skiltet et ikke så kult

                              Mvh kim
                              Last edited by kimafro; 16-05-2012, 17:03.

                              Comment

                              Working...
                              X