Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Koble" ut servo på bilen..!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Koble" ut servo på bilen..!

    God kveld..!

    Da har jeg hatt uflaks igjen.. Jobbet mange mange timer i det siste og fått montert ferdig anlegget sikkert og greit slik jeg vil ha det. Planen er at jeg har tenkt å bli med på neste Espl konkurranse her i Trondheim 12 mai..

    Bilen er en Volkswagen golf 3 1994mod

    Men selfølgelig så klarte servopumpe å bli ødelagt igår, og all olje er ute..

    Dette bråker nå JÆVLIG når bilen går på tomgang... Så jeg lurer på om det går ann og " koble" ut servoen eller noe for og få bort ulyden slik at jeg slipper å drite meg helt ut når jeg kjører frem og skal teste Db.. Det må jo være maks flaut, og alle vil jo selfølgelig le

    Bilen står parkert og blir ikke kjørt 1 meter før 12 mai på treffet, og etter treffet skal bilen vrakes!!


    Så derfor vil jeg ikke bruke penger på ny pumpe for 1 dag..Er ikke noe flink med bil, så alle forslag tas mot med takk
    Last edited by lyd; 28-04-2012, 01:24.

  • #2
    Du får sørge for at den som ler sist ler best
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • #3
      Kjøpte "loop" til min MK2 når servopumpe ga seg, funker supert.
      Kjøpte av fyren på forumet her: http://forums.vwvortex.com/showthrea...rsion-Kit-MKII så kanskje du finner nok info der til å få mekket en selv?

      Comment


      • #4
        hehe, hadde vært morro det ugn

        så ikke så dumt ut det der Johan!

        Har hørt med noen, og de sier det kan være egen reim til servo, skal sjekke dette og hvis det er, så klippe den av !

        Comment


        • #5
          så framt du ikke har multireim skal det være mulig.
          med multireim må man gjøre en enkelt ombygg met ett reimhjul der hvor dynamoen sto.
          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

          Comment


          • #6
            Originally posted by Akilles View Post
            så framt du ikke har multireim skal det være mulig.
            med multireim må man gjøre en enkelt ombygg met ett reimhjul der hvor dynamoen sto.
            Har sjekket litt rundt på nettet, og ser ut som det IKKE er multireim!
            men kan jo være forskjell på modell til modell..

            ska ut entur og se etterpå

            bygge om orker jeg ikke.. er snakk om et par minutter på det treffet..
            Last edited by lyd; 29-04-2012, 12:19.

            Comment


            • #7
              Joda, var visst multireim på min.. shitt !

              Jaja, får bare bråke

              Comment

              Working...
              X