Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som driver med fluefisking her? :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som driver med fluefisking her? :)

    Heisann. Jeg har nettopp tatt opp igjen fluefisking. Har ikke gjort dette siden jeg var liten guttunge, og det er vel sikkert 15 år siden sist.. Så, mitt spørsmål er som følger, er det noen som vet av noen gode forum, opplæringsvideoer og nyttige tips og triks sider på nettet til denne..... sportsgrenen, eller hva jeg skal kalle det for noe?
    Sture Vedal

  • #2
    http://tinyurl.com/3ggqbgd
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • #3
      Smartass... Men takk for at du ikke svarte på spørsmålet, men heller postet en helt random post, som for meg er ubrukelig.
      Sture Vedal

      Comment


      • #4
        Um du spør om fluefiske forum og klager når andre viser deg at for slike spørsmål så kan du lett bruke google.



        men fiskersiden har jeg tittet litt på. Og det virket som et bra forum, jeg så etter Meitefiske taktikker, men finnes sikkert mye om fluefiske også.

        Skitt fiske.
        Mvh. Damir

        Comment


        • #5
          Jeg spurte om noen som drev med det, og etter ett bra forum.. og så har jeg ugn litt opp i halsen, så når han virker bråkjekk, så klarer jeg ikke å la være å kommentere slikt..

          Er jo ikke slik at jeg ikke kan å bruke google, men har lett endel de siste dagene, men finner ikke noe som jeg synes er noe særlig.. Derfor spurte jeg på måten jeg gjorde.
          Sture Vedal

          Comment

          Working...
          X