Announcement

Collapse
No announcement yet.

Felger fra www.dekk4.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Felger fra www.dekk4.no

    Bare lurer kjapt på hva dere mener jeg bør godta, eller ikke...

    Bestilte og betalte felger med dekk hos dekk4.no for bare kort tid siden... Fikk overraskende opp at dekk kostet 0,- når jeg søkte på felgpakke til min bil, og at felgene var satt til fullpris.

    Så jeg la alt i handlekurven, og det var fortsatt 0,- for dekkene, så regnet med at dette par en slags pakke-rabatt. Får til og med opp 0,- på ordrebekreftelsen..

    Kan være litt naivt fra min side, men har opplevd liknende rabatt tidligere fra andre firmaer.

    Etter 5 minutter får jeg en telefon om at dekkene koster meg 2000,- ekstra og www.dekk4.no har alt på det rene siden de i betingelsene ta forbehold om trykkfeil..

    Nå skal sant sies at jeg ble tilbudt dekkene til bare 1000,- ekstra, så det tyder på at de er interessert i å ordne opp, men dog 1000,- ekstra er 1000,- ekstra...

    Noen innvenninger?
    VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
    DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

  • #2
    Har bedt om at tråden blir flyttet til off topic sånn btw...
    VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
    DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

    Comment


    • #3
      Det som teller er vel om totalprisen er like billig eller billigere enn du kan få tilsvarende pakke andre steder. Om de forlanger mer er det ikke en bra deal uansett hvor lite de vil ha for dekkene.

      Og forbehold mot skrivefeil gjelder nok ikke her. Vil tro du hadde hatt en ganske solid sak om du trekker dette videre, og det vet de nok selv også

      Comment


      • #4
        Siden de ringte så tidlig som 5 minutter etter, så kan man nesten med sikkerhet si at de vet av det på nettsiden deres, og jeg tviler veldig sterkt på at det er trykkfeil. Da hadde de rettet opp i det. Spørsmålet er heller hvorvidt du vil betale, eller bare slette ordre. jeg ville gått for siste, om du får samme felg og dekkpakke rimligere eller til samme pris andre plasser.

        /sture
        Sture Vedal

        Comment

        Working...
        X