Announcement

Collapse
No announcement yet.

tips til senkesett / coilovers til vw bora/golf4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tips til senkesett / coilovers til vw bora/golf4

    er på utkikk etter komplett senkesett eller coilovers til min 03 vw bora 1.9tdi. settet må vere passe stivt. har tidligere hatt ta technix som er billig og bra, men litt i mykeste laget.

    er identisk på bora og golf 4 så er det noen som kan anbefale ett bra oppsett så skrik ut...

    er ikke interessert i sett som koster skjorta.

  • #2
    Jeg har TA Tuning på golfen. Det er vel produsert av de samme som lager ta technix men det er stivt på golfen. Ha ta technix på passaten og det derimot er noe mykt synes jeg.
    Kjøpt det av Håkon på Zenk.no
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

    Comment


    • #3
      hmm, ja var passat jeg også hadde ta technix på og det ble i mykeste laget. visst settet er stivere på golf4 og bora så kan jeg vurdere det. passaten er jo en noe større og tyngre bil.

      noen som har erfaring med Tuningart sitt coilovers sett? tipper det ikke er langt unna ta technix og andre billige sett. og tar jeg ikke helt feil er det produsert på samme fabrikk?
      man får vel hva man betaler for, men 2495,- er fristende billig.
      Last edited by pgoutlaw; 13-02-2011, 21:36.

      Comment


      • #4
        Håkon sa til meg at det er jo samme produsent. TA står for tuning art Er hvertfall stivt og godt til golfen. Men er vel ikke galvanisert i motsetning til TA Technix. Men send Håkon en mail. Topp kundeservice og kan absolut anbefales..
        Ole Petter Holelien
        Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
        Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
        Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

        Comment


        • #5
          det skal jeg gjøre. takker

          Comment


          • #6
            kw er vel heller ikke så dyrt en jeg jobber med har kjøpt 3brukte sett på vwaudiforum, å de har vært bra, ta en titt der
            Lars Ole Spitalen
            bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
            anlegg: DD, mtx, kenwood
            skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

            Comment

            Working...
            X