Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 tråden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fortsatt ingen bugs?

    Får vel gt5 og black ops i morgen så da kan jeg riste av meg litt vinter depresjon

    Comment


    • #17
      Eneste jeg har opplevd, er treg oppstart av spillet når nettverket har tøvet.
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #18
        for folk med for lik lyd på ting kan det være lurt å gå inn i instillinger for lyd i selve spillet..

        dynamikken er kvelt en del da veldig mange ikke har feite lydanlegg, men dette kan justeres..

        Er dette gjort og du syns lyden er for kjedelig enda så kanskje man skal innse at dette er et spill og ikke en erstatting på real life

        Options/hardware/sound/dynamik range (eller noe i den duren)
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment


        • #19
          Originally posted by GENEXXA View Post
          Min er Lotus Omega'en. (Lotus Carlton).
          Ikke at den er så sinnsvakt rask, men dæven den er artig og kjøre! Må kjøres uten hjelpemiddler for at den skal være artig.
          Hvor fikk du denne bilen?
          Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

          Comment


          • #20
            Fant den i Used Dealership. Må bare sjekke der etter hvert løp. For da blir listen oppdatert.

            Originally posted by Guide til og skaffe seg F1 bil
            Gran Turismo 5 Cheat: Get the Formula GT Car

            The Formula GT car shows up in the Used Car Dealership (UCD), but its availability is random--like all used cars. The cars for sale at the UCD are "refreshed" every one day (game time, not real time). With every "day" that passes, six new vehicles show up in the UCD. A day passes when you complete a race or finish a license test. However, you can go through days quickest by loading up a license test and skipping to the next test, without ever actually racing the test. As long as the load screen shows up between tests, one day has passed. It takes five game days to completely refresh the Used Car Dealership's current stock, giving you another chance to find the Formula GT car.
            Runar E. Olsen ~ Moderator
            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

            Comment

            Working...
            X