Announcement

Collapse
No announcement yet.

Statistikk på forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Statistikk på forumet

    Hei!

    Sitter og undrer litt på statistikk rundt bilstereo i Norge.

    Ettersom dette forumet er svært svært enkelt å finne på google i alle bilstereosammenhenger syntes jeg det er litt rart at det kun er 3,297 hvorav aktive medlemmer er 520.

    Det er jo ingen tvil om at forumet er bra, inviterende rent utseendemessig og det er mange ressurspersoner å søke hjelp fra her.

    Er det rett og slett så lite utbredt bilstereointeresse i Norge? Og er det noe man kan bidra med for å øke interessen? Diskuter

    Blir interessant å høre litt forskjellige meninger rundt emnet
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    Største utfordringen med bilstereo i norge, er at det er lite fokus på det å drive aktivt med bilstereo. Det er "veldig mange" som bygger bare for å bygge for å ha noe i bilen, og så er det ytterst få som tar skrittet videre og jobber for å få en pen installasjon. Av de ytterst få igjen, så er det enda færre som er aktive på forumet her.

    Løsningen er å få flere folk aktivt interesserte i bilstereokonkurranser, og se på dette som en hobby/sport, i stedet for å bare rote rundt i garasjen hjemme med kompisgjenget..

    Veien dit, aner jeg ikke hvordan man skal strekke opp, men at noe bør/må gjøres, ja definitivt..
    Sture Vedal

    Comment


    • #3
      Så jo bare når Tony og Joakim kalte det bilstereotreff istedenfor konkuranse hvor mange som møtte opp i Drammen Tror dette kan være veien og gå. Flere sånne treff rundtom kunne jo vært interessant. At det skjer litt vintertid og.
      Ole Petter Holelien
      Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
      Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
      Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

      Comment


      • #4
        Originally posted by Judys Bilstereo View Post
        Så jo bare når Tony og Joakim kalte det bilstereotreff istedenfor konkuranse hvor mange som møtte opp i Drammen Tror dette kan være veien og gå. Flere sånne treff rundtom kunne jo vært interessant. At det skjer litt vintertid og.
        Ahh, tror du er inne på noe svært viktig her.

        Kjenner selv at lysten på å gå på et bilstereotreff og drikke kaffe mens man myser og diskuterer hverandres biler er mer inviterende for mitt vedkommende enn at man kaller det konkurranse. Tror konkurranse ikke er så interessant for folk flest. Et treff derimot tror jeg folk er mer interesserte i. Så det å arrangere treff MED konkurranse tror jeg er veien å gå ang markedsføringen av slike konkurranser
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #5
          Absolutt, treff virker mindre skremmende. Og mange ser på bilstereo som "melk". Altså det er ikke noe som er verdt å bruke mye tid på, man stikker en tur innom den lokale sjappen, kjøper bilstereoen og installerer det. Og det er det.

          Det finnes mange som er ikke forum mennesker. Kjenner flere som bruker mye tid på bilstereo men som ikke gidder å dra på et forum for å diskutere det.
          Mvh. Damir

          Comment

          Working...
          X