Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny Meningsmåling for felger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny Meningsmåling for felger

    Legger inn en ny meningsmåling etter at det ble så mye surr etter den forrige.

    Er ute etter nye felger men sliter med å velge hvilken farge jeg burde jeg kjøpe dem i.

    Felgen jeg har valgt heter Rotiform BLQ.

    Her er valgene, vær så snill kun stem på disse valgene jeg har valgt her.

    Satinblack(1):



    Graphite texture(2):



    Machined (3):


    3-delt felg med Polert kant (4):
    25
    Satin Black
    16.00%
    4
    Graphite Texture
    24.00%
    6
    Machined
    8.00%
    2
    3-delt felg med polert kant
    52.00%
    13

  • #2
    Bilde av bilen kunne jo vært noe
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • #3
      Takk for tipset Erik Andrè




      Comment


      • #4
        Hva slags dimensjon har du tenkt til å gå for? Dette er forholdsvis viktig med tanke på utseendet på den 3 delte felgen.

        Comment


        • #5
          Jeg ville personlig ikke ha hatt svart felg på sølvgrå bil, jeg syns det ser møkkete ut. Så jeg ville ha valgt en av de to nederste. Den nederste hvis dimensjonen er 18" eller mer.

          De to øverste kler en bil med sterk farge eller hvit bedre. Syns jeg da.
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

          Comment


          • #6
            Originally posted by Erik André View Post
            Jeg ville personlig ikke ha hatt svart felg på sølvgrå bil, jeg syns det ser møkkete ut. Så jeg ville ha valgt en av de to nederste. Den nederste hvis dimensjonen er 18" eller mer.

            De to øverste kler en bil med sterk farge eller hvit bedre. Syns jeg da.
            Dette summerer pretty much det jeg sa i forrige tråden din

            Liker nå best 3, jeg syns chrome er litt harry :>
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Jeg synes graphite ser rå ut! Noen som kan photoshoppe kanskje?
              Audison LRX 4.5 | B2 Audio AC12 | Div. Monster Cables, Macrom, Audio Quest, Stinger |

              Citroën Xantia prosjekt:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11964

              Comment


              • #8
                må nesten si meg enig at de mørke er tøffest da jeg har det selv :P

                Her er et bilde av min bil med mørke felger. tror fargen kalles gun metal eller noe slikt.
                Attached Files
                Thomas RS - Absolut A4

                Team dynaBel

                Comment


                • #9
                  her florerer det av bilder av aktuelle felg i forskjellige fargene på forskjellige biler osv...
                  http://www.google.no/images?hl=no&rl...w=1259&bih=571

                  personlig syns jeg ikke felgen er noe pen i det hele tatt, men smaken er som baken

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Gandulf View Post
                    Jeg synes graphite ser rå ut! Noen som kan photoshoppe kanskje?
                    Men når det er sagt så må de ikke være for mørke. Litt vanskelig å se hvordan fargen egentlig er, men hvis de er såpass mørke som "Rustyone" sine synes jeg heller du skal gå for Machined. Jeg er av den oppfatning at felger ser best ut i sølvgrå/lysere farger, med noen unntak (f.eks gullfelger til Impreza).
                    Audison LRX 4.5 | B2 Audio AC12 | Div. Monster Cables, Macrom, Audio Quest, Stinger |

                    Citroën Xantia prosjekt:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11964

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Nils View Post
                      Hva slags dimensjon har du tenkt til å gå for? Dette er forholdsvis viktig med tanke på utseendet på den 3 delte felgen.
                      Har tenkt å gå for 19"

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by gooner87 View Post
                        Har tenkt å gå for 19"
                        He he er ett par andre dimensjoner på en felg også 8x19, 8,5x19 9x19 eller 10X19 og skal du gå for samme bredde bak som forran og hvilken innpress vil du gå for? Det blir en del mere å tenke på når du skal kjøpe 3 delt felg. for hvis du går for 8x19 med original innpress vil den ikke være i nærheten av den som er avbildet Bare til info,

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Nils View Post
                          He he er ett par andre dimensjoner på en felg også 8x19, 8,5x19 9x19 eller 10X19 og skal du gå for samme bredde bak som forran og hvilken innpress vil du gå for? Det blir en del mere å tenke på når du skal kjøpe 3 delt felg. for hvis du går for 8x19 med original innpress vil den ikke være i nærheten av den som er avbildet Bare til info,

                          hehe, selvfølgelig, glemte meg litt
                          Tenkte 8,5x19 foran og 9.5x19 bak med 235/35 ET30 eller 35. Litt usikker på ET'en.

                          Comment


                          • #14
                            Spl 160

                            Originally posted by gooner87 View Post
                            hehe, selvfølgelig, glemte meg litt
                            Tenkte 8,5x19 foran og 9.5x19 bak med 235/35 ET30 eller 35. Litt usikker på ET'en.

                            Høres ut som fin bredde på den bilen litt usikker på ET Men hvis du har justerbart senkesett så tror jeg nok du bør nærme deg Et på 30 forran, for at felgene ikke skal subbe i fjærbeina. Hvis du skulle gå for de 3 delte så mål ordentlig på bilen din føre du bestiller slik at du får størst mulig polertkant

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Nils View Post
                              Høres ut som fin bredde på den bilen litt usikker på ET Men hvis du har justerbart senkesett så tror jeg nok du bør nærme deg Et på 30 forran, for at felgene ikke skal subbe i fjærbeina. Hvis du skulle gå for de 3 delte så mål ordentlig på bilen din føre du bestiller slik at du får størst mulig polertkant
                              Jepp, tror det det blir ET30. Har sendt Rotiform en mail om pris og litt diverse. Håper bare at de 3 delte ikke koster mer enn budsjettet mitt.

                              Comment

                              Working...
                              X