Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muligens verdens beste bilstereo? , fra dinside.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Muligens verdens beste bilstereo? , fra dinside.no

    http://www.dinside.no/852740/muligen...este-bilstereo

  • #2
    Heller verdens beste fabrikkklare anlegg tenke jeg.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Har hørt dette anlegget i A8 og synes ihvertfall det spillte veldig bra. Sikkert endel som ville ønsket mer trøkk, men som ett rent "hifi" anlegg imponerte det ihvertfall meg.

      Comment


      • #4
        Tviler ikke på at det spiller veldig ålreit, B&O er proppfull av kompetanse. Audi har jo garantert lagt en god porsjon føringer, men jeg ser ingen grunn til at det IKKE skulle låte suverent. Man sitter ikke igjen med samme følelse som når man leser et eller annet helgebilag fra en av de store avisene med overskriften "Norges beste hjemmekino?" og det viser seg at interiørdesigneren har bestemt både komponentvalg og plassering i stua...

        Jeg synes dette er spennende og tror vi bare kommer til å se mer og mer av virkelig seriøse løsninger i premiumsegmentet og oppover etterhvert. Både fra B&O og de andre. Da blir det lite å hente for Råger som har fått en krem salgsjobb og kjøpt seg kliss ny A8 og vil "oppgradere" originalanlegget med et nytt kompsett og en midrange cd-spiller montert av nærmeste Bilradiospesialist...
        Last edited by epifant; 04-11-2010, 00:45.

        Comment

        Working...
        X