Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har hatt problemer med bilradiospes.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har hatt problemer med bilradiospes.no

    Bestilte en grill fra Bilradiospes.no for cirka 2 uker. Har ikke fått den ennå.

    Ringte dem idag og fikk et par bortforklaringer idag.

    Noen andre her som har opplevd det samme?

  • #2
    Originally posted by Stianuno
    Kan være de tar pengene dine og rømmer landet.
    Ja ikke sant

    Tror nok ikke at dem gjør det for 400kr. Men måtte spørre for det. Først så hadde ikke mottatt noe bestilling engang, deretter så hadde dem mottatt bestlling og allerede sendt den, men så hadde dem ikke sendt den fordi det hadde gått i glemmeboka og siste unskyldning var at dem ikke hadde flere igjen på lager.

    Comment


    • #3
      2 uker ja... Du hadde allerede hatt en grill om du hadde bestilt fra Ebay. Tragisk at det tar så lang tid.
      Mvh. Damir

      Comment


      • #4
        Aldri hatt noe tull med dem jeg, hvilken avdeling bestilte du ifra?
        Når jeg har bestilt, så har det tatt ca 2-3 dager å få varen..

        Comment


        • #5
          Aldri hatt noe tull jeg heller, men har kun handlet med butikken i bergen da, og selv om det er mange butikker i samme kjeden, er jo alle separate bedrifter med forskjellige folk som står for både drift og kundeservice.

          Det som ligger best på minnet når det gjelder kundeservice og vilje fra bilradiospesialisten (hadde handlet der noen få ganger frem til da, et par forsterkere tror jeg), var da jeg akkurat hadde bygget ferdig første anlegget i Poloen jeg hadde da (1998). Akkurat ferdig et par dager før treff på lørdagen. Fredag formiddag var en narkis inni bilen og stjal cd-spilleren, rett utenfor huset hjemme. Så der sto jeg, uten cd-spiller dagen før treff. Egenandelen var høgere enn verdien på cd-spilleren så forsikring var ikke vits i å ta det på.

          Ringte Rene (daglig leder) på bilradiospesialisten i bergen, hadde nettopp vært innom der og siklet på P99R som akkurat var kommet på markedet da, til 10k. Forklarte hva som var skjedd, og fikk beskjed om at de 2000 som jeg hadde tapt, kunne jeg få i avslag på spilleren, så fikk den for 8k, han fikk den kjørt til posten med en gang, lørdag formiddag hadde jeg spilleren i nevene, klar til treff på kvelden.

          Handlet endel ganger der i ettertid for å si det sånn, men som sagt, er jo separate bedrifter alle avdelingene, og bergen er vel ikke den som styrer med nettsalget gjerne?
          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

          Comment


          • #6
            nettsalget gjelder to bedrifter og det er Trondheim og en til butikk, tror det var Stavanger. Fikk beskjed om å velge Trondheim når jeg bestilte fordi de hadde P88RSII jeg kjøpte for noen måneder siden.

            Stavanger butikken har i alle fall et rimelig dårlig rykte, som at de sparer på kabler når de installerer o.l. Skal være noen tråder om den butikken her på forumet.
            Mvh. Damir

            Comment


            • #7
              Originally posted by Dammed View Post
              Stavanger butikken har i alle fall et rimelig dårlig rykte, som at de sparer på kabler når de installerer o.l.
              Damn, det var useriøst
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • #8
                Originally posted by ugn View Post
                Damn, det var useriøst
                Tenker da på tverrsnitt og ikke at de ikke bruker 1000kr/m kabler.
                Mvh. Damir

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Dammed View Post
                  Tenker da på tverrsnitt og ikke at de ikke bruker 1000kr/m kabler.
                  Da ville jeg ha skrevet det isteden. Men, er det ikke kunden som bestemmer hva man skal bruke da? Jeg regner med at man ikke kjøper "strømkabler" til en fast pris og at de dimensjonerer kabler etter ampertrekk man kan forvente.
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • #10
                    Nei kunder kjøper som regel for eksempel en basspakke og så ønsker de den ferdig installert i bilen sin. Butikken tok da en pris for installasjonen inkludert kabler. Og hvis jeg husker riktig så var det tykke nok kabler i førsten, men i ettertid så ville dem tjene mer ved å bruke tynnere kabler. Ta det med et klype salt, siden det er lenge siden jeg leste dem trådene.
                    Mvh. Damir

                    Comment


                    • #11
                      kabeltråd

                      Ikke denne du tenker på da?
                      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                      Comment


                      • #12
                        Jupp, bestilte noen høytaler paneler til golfen, mottok dem aldri. Siste samtale så fikk jeg beskjed om at de hadde sluttet å føre dem.

                        og kan ikke akkurat si at bilradiospes. er det beste sted å handle, hyggelig folk og virker som dem har skjerpet seg, hvertfall i butikken. Derimot så selger dem mye ræl til kompiser av meg som bare ønsker å ha noe der og da.
                        Tor Martin Ølberg
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                        Comment


                        • #13
                          Trondheim jeg bestilte fra.

                          Comment

                          Working...
                          X