Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stem så faderen kan bli "jagerflypilot"!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tja, hun har ihvertfall forsøkt å spamme ned halve vgd-forumet...

    Comment


    • #17
      Ørnen har landet!

      Avstemmingen er over, og papsen vant med hele 258 stemmer mot andremanns (-kvinnes?) 156 stemmer. Mange, mange hjertelig tusen takk til alle som var med å hjelpe! Det hele skal finne sted på søndag, skal se om ikke jeg kan få lagt ut bilder og evt. video etterhvert

      Comment


      • #18
        Bildene ser vi fram til!

        Hva med en slik til din far:
        http://www.netshop.no/Avdelinger/Fot...lot-27618.aspx

        Kanskje ikke tillatt med noe slikt i flyet? Hadde sikkert vært fett å filmet turen
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #19
          Har et slikt kamera. Kvaliteten på videoen er ikke så bra, men den funker.

          Her er en video av en kamerat som har den på seg, mens jeg kjører på Rudskogen:
          Mvh. Damir

          Comment


          • #20
            Jeg har nå sett værre kvalitet på kameraer til den prisen, for å si det sånn.
            Synes faktisk at kvaliteten var brukbart god, selv i fullskjerm på en 12" laptop
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment


            • #21
              Eventen er dessverre avlyst. Flyet har fått motortrøbbel i Danmark og venter på deler fra Italia. Alle med italiensk bil vet hva det betyr; utsatt til våren ;D

              Men som han sier selv; "det er sånn som kan skje. Nå kan jeg jo glede meg noen måneder til."

              http://www.fvn.no/lokalt/article798953.ece

              Det betyr også at en søt liten Kodak Zi8 får tid til å lande i postkassa. Får spørre pent om han får ta den med opp...

              Comment


              • #22
                Jeg har Italiensk Motorsykkel.
                Skal aldri nærme meg det igjen.

                Hver gang jeg skal ha en del til Husqvarnaen så må jo Moto Guzzi starte opp fabrikken sin igjen....
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment

                Working...
                X