Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koplingsskjema for Denso relér?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Koplingsskjema for Denso relér?

    Har prøvd å finne koplingsskjema for et Denso relé jeg har, men uten hell. Noen som vet hvor man kan finne slike skjemaer?

    Grunnen til dette er at jeg prøver å se om den virker som den skal, men uten å vite hvordan den er bygd opp så blir det litt vanskelig. :/

    Det er en Denso 066500-4650 / Toyota delenr: 81980-50030

    Ser slik ut:



    Mvh. Damir

  • #2
    Sprett den opp og se
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      ble ikke noe klokere på det. Men fant ut av det, testa med en lik relé fra en kamerats bil og da funket blinklysa, så den har gått i stykker.
      Mvh. Damir

      Comment


      • #4
        Originally posted by Dammed View Post
        ble ikke noe klokere på det. Men fant ut av det, testa med en lik relé fra en kamerats bil og da funket blinklysa, så den har gått i stykker.
        Hvorfor gjøre det mer komplisert enn nødvendig ja.. :P
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

        Comment


        • #5
          hehe, nei du sier noe der. Var ikke helt fort gjort heller, måtte sjekke med Toyota først hvilke biler kom med denne reléen og så sjekke hvem som hadde en av dem bilene. Så var litt å gjøre, og pluss tenkte at det er kjekt å kunne slikt. Slipper å mase på andre.
          Mvh. Damir

          Comment


          • #6
            utrolig tunggrodd når 4-5 funksjoner går på et rele... Vet mercedes bruker mye slike fellesreleer.. :/

            Comment

            Working...
            X