Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pære med Xenon look

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pære med Xenon look

    Hei : )

    Er ute etter noen H1 pærer som har Xenon look. Har Xenon 8000K i hovedlysa og vil ha noe liknende i tåkelysa. Ikke aktuelt med Xenon i de da jeg må borre hull i de og blir bare lekkasjer og sånt av det..

    Kjøpte LED pærer men fikk de ikke til å virke, virka om jeg kobla batt rett på de men ikke da jeg kobla de på bilen..

    Noen som har anbefalinger/tips?
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

  • #2
    LED er polariserte, så må koble pluss og minus riktig

    De andre pærene kan jeg ikke hjelpe deg med.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      ja men er jo et "hakk" i H1 pærene så går jo ikke ann å koble de på forskjellige måter.

      Prøve såvidt å få snudd pæra og pressa den ned men da må jeg nok modifisere den selve den plata til LED lampa. kanskje jeg skulle ha prøvd det..
      SQ Saab 9-3
      Team dynaBel

      Comment


      • #4
        Enten det, eller bare koble på to ledninger fra batteriet for å se om de faktisk virker Lykke til!
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          De virker med batt som jeg skrev i 1 post : P

          Men får ut å prøve litt etterpå : )
          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

          Comment


          • #6
            Enkelt: 4 kabelsko og et par ledningsbiter pr. pære, så kan du trikse det du vil med pluss og minus
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment

            Working...
            X