Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen fra Drammen her?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen fra Drammen her?

    Fikk en parkerings bot når jeg var på bilstereo treffet sist Søndag. Det jeg glemte i farta var å ta et bilde av parkeringsinformasjonen der jeg fikk bota.

    Stedet jeg fikk bota var på parkeringsplassen til Esso rett ved siden av treffet. Adressa dit er Hauges Gate 57, 3019 Drammen

    Er det noen som er i Drammen nå som kunne tatt et bilde av skiltet og sendt det til meg på en mail?

    Setter stor pris på hvis noen gidder å gjøre dette, så slipper jeg å kjøre fra Sarpsborg.

    Edit: Det er to skilt på stedet, en på hver innkjørsel til bensinstasjonen.
    Last edited by Dammed; 25-08-2010, 12:49.
    Mvh. Damir

  • #2
    Originally posted by Dammed View Post
    Fikk en parkerings bot når jeg var på bilstereo treffet sist Søndag. Det jeg glemte i farta var å ta et bilde av parkeringsinformasjonen der jeg fikk bota.

    Stedet jeg fikk bota var på parkeringsplassen til Esso rett ved siden av treffet. Adressa dit er Hauges Gate 57, 3019 Drammen

    Er det noen som er i Drammen nå som kunne tatt et bilde av skiltet og sendt det til meg på en mail?

    Setter stor pris på hvis noen gidder å gjøre dette, så slipper jeg å kjøre fra Sarpsborg.

    Edit: Det er to skilt på stedet, en på hver innkjørsel til bensinstasjonen.
    La merke til at det på høyre-siden i forhold til innkjøringen fra den veien man svingte inn til treffet var det merket med noe reservert parkering for et eller annet som det ikke var noe avgrensning på tid på..
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

    Comment


    • #3
      nei det er ikke den parkeringen. Det her var på Esso. Så når man kjørte inn på treffet så ville det vært på venstre side.
      Mvh. Damir

      Comment


      • #4
        Den parkeringa jeg snakker om var inne på den samme asfalterte flekken som esso'en var på.
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

        Comment


        • #5
          aha den ja. Ja den var reservert for betjeningen av Esso stasjonen. Men det var ikke der jeg sto.
          Mvh. Damir

          Comment


          • #6
            Lager du en sånn kjapp paint tegning av plasseringen på "åstedet" ? :P
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

            Comment


            • #7
              kan sikkert det, men det er veldig enkelt forklart, det var på motsatt side av den reserverte parkeringen på området til Esso stasjonen. Den reserverte parkeringen var på høyre, og jeg var parkert på venstre side når man kjører inn på området.

              Jeg husker skiltet utenat nesten, det sto noe ala. Parkering reservert til kunder av Esso, forbud å parkere på området i over 20 min. Og jeg sto der i under 20 min.
              Mvh. Damir

              Comment


              • #8
                ok beveget meg ikke så langt jeg.. gikk så mye den dagen at når jeg skulle opp dit, gadd jeg ikke gå lenger enn til døra på esso'n.. hehe..
                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                Comment


                • #9
                  Er uansett ikke lov å parkere på den Essoen der, uansett hvor. Må nok bare pent betale bota

                  Kunne parkert ved Sykehuset, rett over gata for Esso og sluppet bota.
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #10
                    gidder ikke å diskture om det var lov eller ikke. Men det jeg trenger er et bilde av det skiltet som er der. Kunne du ordna det for meg Tony?
                    Mvh. Damir

                    Comment


                    • #11
                      Kan fikse det neste gang jeg er innom Drammen

                      Hvorfor trenger du det btw?
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • #12
                        for der står parkeringsinformasjonen. Hvor jeg er ganske sikker på at det står at det er i orden å parkere der så lenge man står der under 20min.

                        De tok bildene etter kun 2 min. 10:38 så dem bilen og 10:40 tok de bildet og la på plass boten. Dette kan de ikke gjøre i og med at man har lov å stå i 20 min der, såfremt jeg parkerte på godkjent sted.
                        Mvh. Damir

                        Comment

                        Working...
                        X