nad 214 effektforsterker, phoenix gold xs154 15" i kasse med passivfilter til husbruk til en samlet pris på 600 kr,
eldre technics stereoforsterker med tilhørende cdspiller og equalizer som jeg ga en kicker 12 comp i fucka kasse for
dynavoice f6 magic til 300
fantastiske priser, nå har jeg handla komplett stereo til hobby/gutterommet i kjelleren for den nette totale pris av 900 kr
Kjøpte et 375 liter og et 160 liter kar i helga etter 5år pause, driver på og forbereder til Malawiciklider
Lyst på et 720-1000 liter oscar kar.
Nå skal jeg bruke penger på litt røyk før jobb.
Kult det! Har selv 720 + 160 + 140. De to minste går det malawi i, da de har fungert som oppvekstkar for 720ern. Hadde ras på det her på forsommeren, der alt strøk med, så nå har en mangeårig drøm gått i oppfyllelse: Tropheus (fra Tanganyika). Wow for noen heftige fisk, er alt jeg har å si! Både hva gjelder oppførsel og pris
Hakke brukt penger i helga. Slutta med sånt etter å ha flytta på landet. Er jo ikke noe å bruke penger på her.
Kult det! Har selv 720 + 160 + 140. De to minste går det malawi i, da de har fungert som oppvekstkar for 720ern. Hadde ras på det her på forsommeren, der alt strøk med, så nå har en mangeårig drøm gått i oppfyllelse: Tropheus (fra Tanganyika). Wow for noen heftige fisk, er alt jeg har å si! Både hva gjelder oppførsel og pris
Hakke brukt penger i helga. Slutta med sånt etter å ha flytta på landet. Er jo ikke noe å bruke penger på her.
Tanganyika er er moro det, men selv har jeg lagt akvariene mer eller mindre på hylla. Har en 200L oppe med noen ciklider jeg er litt usikker på hva er fornoe. Hadde kulefisk før det er virkelig noen heftige skapninger, men krever sitt og fungerer dårlig å holde slike når man ukependler desverre.
Litt OT. bensin på kjærra og 0,5L Cola til meg 576.78Kr lite spennede egentlig men...
Comment