Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du brukt pengene på idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hmm, ekstruderte profiler til forsterkerchassis?

    Comment


    • Originally posted by epifant View Post
      Hmm, ekstruderte profiler til forsterkerchassis?
      Korrekt nok en gang 3 stk lengder på 4.1 meter etter egen tegning og nesten egne mål kan vel kalles replica av noen oldschool greier

      Comment


      • Originally posted by epifant View Post
        Du mener 5? Har nemlig ei baguettetralle til, -84 Citroen CX som har vært avregistrert siden -96 Men den skal uansett restaureres, så den er jeg ikke bekymra for. Ikke Lagunaen heller igrunn, den har vært min svogers bil i mange år og har oppført seg riktig pent. De fleste typiske feilene som vindusheiser o.l. er allerede utbedret.

        Nils: kjøleribber?
        En ting som røyk 3 gang på 2år på min Laguna var opphengskulene.
        Det var vist et kjent problem.

        Men kjørekomforten i Laguna er overlegen. Savner den kjørekomforten i nybilen.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment


        • Nils: Sweeeet! Har snust litt etter sånt her og der, men det virker som hønsetenner i løsvekt er lettere å få tak i. Ihvertfall for privatpersoner. Lekte en stund med tanken på Coldamp CPS80 og Hypexmoduler, men slo det fra meg.

          Genexxa: God komfort ja! Kollisjonssikkerheten og rustbestandigheten er jo også glimrende. Har gjort regning med at det kan komme litt plukk, men jeg skrur selv og svogeren min er stødig i fransk og kan hjelpe med delebestilling så det meste skal la seg ordne. Fokuserer mest på å holde den like fin som den er, har bestilt original salgsbrosjyre på norsk og annet småplukk som er gøy å ha.

          Comment


          • Syns jeg gjorde et bra kjøp idag! hehe

            Kjørte ned for å hente høytallere som skulle brukes bak i stua.. Fikk beskjed om at det var Dantax enkel 10", 500kr. okey tenkte eg..

            Kom ned, betalte fyren å hev de baki.. Kom hjem å bar de inn, men det står GENEXXA på de å enkel 12"... GENEXXA SX 1200

            Ble veldig overraska over lyden i de også, nå liker jeg bass i musikken men syns også diskanten fungerte utmerket! Bruker en H/K AVR-5000 på de, å høres ut som de får nok strøm ihvertfall... Syns de spiller helt knall!!

            Bare jeg så syns GENEXXA SX 1200 er bra? Så de har fått mye negativt på en svensk hifi side..


            Sånn ser "skjønnhetene" ut:

            Comment




            • u need?
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • haha Blir helt annen lyd i stua enn i bilen, får ikke det trykket i hodet da :P

                Men ja, rister godt i huset her.. Så skulle kanskje gitt et par til katten xD

                Comment


                • Trekker tilbake det om q-tips, skjønner at det ikke er det du trenger
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • drill???
                    Remi Lilleng

                    Comment


                    • Tok an nå :-P så du mener genexxa spiller drit? Hører at jeg bør oppgradere diskanten å kanskje delefilter ;-) men ellers spiller det greit.. Er vel mer fest bruk ;-) hehe

                      Comment


                      • har hatt genexxa sjæl for haugevis av av siden, det er en stor del morrofaktor i dem ja(typearty) gx15 tror jeg dem het, hadde 4 stykk
                        Remi Lilleng

                        Comment


                        • par hundre kroner på dynabel til noen bassmellomtoner.
                          ble vel 400,- inkludert frakt kjekt det
                          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                          Comment


                          • Kjøpte meg en midlertidlig Dobbel din Spiller til nye Nissan'en Skal ha en dyrere Pioneer eller Alpine senere, men mens jeg venter på at pengene kommer så får denne duge:





                            - 7 Inch high definition Digital Screen, High sensitive Touch Screen
                            - Motorized Slide down Panel, 10 view angles to adjust
                            - 45 open unit logo for your choice, support open unit Animation
                            - 4 x 45w Surround Stereo, Subwoofer Output
                            - Very quick reaction, with built-In Accelerator Sensor
                            - One button for blank screen, you can shut off Display but keep Sound in the evening or when you listen to the FM.
                            - Built-In Clock and Calendar, it has a Real Clock to show time, Clock/Date/Week adjustable
                            - Image Brightness/Contrast/Color/Saturation adjustable
                            - Change Background image, 4 Background images for your choice
                            - Change the Icon-Position, the position of icons can be changed at will
                            - Only support English and Simple Chinese
                            - Dual zone function support, Rear Passengers can watch DVD or TV
                            - Support Bluetooth PIP function, you can pick up or hang up a coming call in
                            - Support A2DP Bluetooth, can play stereo music through Bluetooth from your Phone
                            - Support USB Stick and SD Card up to 8 GB
                            - Select Title with small Keypad, Touch Music Title to play directly
                            - Steering Wheel Control, Back Sight Control (for Rear Camera), and IPOD input
                            Sånn china sak, men har prøvd lignende før.. Å funker greit til sitt bruk Kommer lyd og Radio + det er veldig kjekt med Handsfree da!

                            Comment


                            • Originally posted by epifant View Post
                              Nils: Sweeeet! Har snust litt etter sånt her og der, men det virker som hønsetenner i løsvekt er lettere å få tak i. Ihvertfall for privatpersoner. Lekte en stund med tanken på Coldamp CPS80 og Hypexmoduler, men slo det fra meg.
                              Dette sånn ca datt in døra i dag





                              og det er 3 stk av denne lengden






                              Men ja, det koster nyrer ei lunge og sjela ja

                              Comment


                              • Se der ja! Artig, artig. Du har bred bil skjønner jeg?

                                Comment

                                Working...
                                X