Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du brukt pengene på idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fant et "stereoanlegg til russebil" på finn til salg. Driver å ruster opp bilen til dama , så sjekket det ut.
    Ente opp med
    2x 12" sony xplode i orginal kasse
    2x gass 6x9 i kasser
    1x JBL gto755.6(tror jeg den het)
    1x Alpine frontsett(2veis + tweeter+delefilter)
    Pluss litt kabler og styr
    For 1000 kr

    Mvh
    Robin
    Last edited by RobinJ; 20-08-2011, 17:13.

    Comment


    • Bestilte en Termlab direkte fra Termpro.com for et par uker siden, totalen med frakt kom på 4150kr. Idag kom regningen på mva og fortollingsgebyr fra FedEx, og momskravet var på 228kr, ikke over 800 som det "burde" ha vært i følge verdien på forsendelsen.

      Ser da i fraktbrevet at de har satt $150 som verdi, med påfølgende hyggelig moms. Så da kom hele Termlaben, levert på døra inkl mva og gebyrer på rett under 4500kr, det er jo mindre enn de brukte som ligger til salgs her i landet fra tid til annen.

      Betalte regningen fra FedEx med glede jeg
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

      Comment


      • Hei!
        Har kjøpt meg Mosconi 300.2 i dag Gla som en 4 åring med godterier!!

        Comment


        • kjøpte meg ett par koss portapro idag. kosta 189kr på coop
          Cerwin Vega! Pioneer

          Comment


          • Originally posted by Haakon O View Post
            Bestilte en Termlab direkte fra Termpro.com for et par uker siden, totalen med frakt kom på 4150kr. Idag kom regningen på mva og fortollingsgebyr fra FedEx, og momskravet var på 228kr, ikke over 800 som det "burde" ha vært i følge verdien på forsendelsen.

            Ser da i fraktbrevet at de har satt $150 som verdi, med påfølgende hyggelig moms. Så da kom hele Termlaben, levert på døra inkl mva og gebyrer på rett under 4500kr, det er jo mindre enn de brukte som ligger til salgs her i landet fra tid til annen.

            Betalte regningen fra FedEx med glede jeg
            Litt bedre pris det ja, enn han andre fjotten som selger på finn..
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • Sorry at eg spør.. Men hva er Termlab? :P

              Comment


              • Thomas, det er et måleinstrument for og se hvor høyt man spiller. Kan kjøpe mic og brukes som rta.

                Brukte 281.000 av bankens penger idag. Og ENDELIG kvitt drit bilen! (Lagunaen)
                Runar E. Olsen ~ Moderator
                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                Comment


                • OK db måler... Kan brukes for å lese av hvilken frekvens du spiller høyest i og da?

                  Hvilken bil kjøpte du da (siden du har brukt 281k liksm)?

                  Comment


                  • Dette er ikke tråden "hvor mye peng har du brukt i dag"..
                    Jonas Tautra
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • Kia Cee'd SW 2011 mod.

                      Clutchen gikk til faens på lagunaen, da fikk jeg nok. Aldri mer Renault.
                      Runar E. Olsen ~ Moderator
                      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                      Comment


                      • Koreansk Industri-Avfall er nok helt klart et steg opp fra Renault, for det kommer mye dritt fra den fabrikken! V40'n min hadde jo en del Renault i seg, og der skulle jeg hatt månedskort på verkstedet.

                        Cee'd er jo en fin bil, og høres i tillegg ut som en slemming i Star Wars. God garanti og!

                        Jeg har impulskjøpt to DVD'er i dag (som jeg tviler litt på er bra). The Book of Eli, og Cyrus. Og ser at jeg må kjøpe en DVD-hylle til snart... Mumle.

                        Comment


                        • Kia har kommet seg de siste årene.
                          Men er ikke heelt Kia-mann, men hva man får til den prisen er det nok en god bil.
                          Mer holdbar enn Renault er Kia iallefall.

                          Har vært innom Star Wars tanken selv, hehe. Slemming med hele 90hester :P
                          Runar E. Olsen ~ Moderator
                          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                          Comment


                          • Jeg må spør, hadde det ikke vært bedre å kjøpe eldre bil, men tysk/japansk?

                            Kjøpte du den ny forresten? (hvis ja så skjønner jeg hvorfor du gikk for Kia)

                            Håra på nakken reiser seg når jeg tenker på Koreanske biler...

                            brukte selv 97kr på mat i dag på rema1000, standard, brød, melk, grønnsaker og wok saus.
                            Mvh. Damir

                            Comment


                            • Fordi jeg måtte betale ut restlånet på Lagunaen. Ny lånet er høyere enn bilens verdi, for og betale restlånet.
                              Noe selgern hadde problemer med og ordne på en bruktbil.

                              Dette er en 2011 som har rullet 10 frakt kilometer.
                              Bilen vil være nedbetalt når garantien utgår. En av grunnene til at det ble akkurat Kia.
                              Runar E. Olsen ~ Moderator
                              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                              Comment


                              • Ville vel kanskje sagt at Dammed brukte pengene sine mer fornuftig...

                                Comment

                                Working...
                                X