Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du brukt pengene på idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Dammed View Post
    Hvor mye måtte du ut med for skjønnheten?

    Du kjøpte alt riktig etter min mening, midnight blue(?), manuell, stor motor, RWD og sort skinn.

    Grattis.
    takker ja denne bilen falt jeg godt for! 150k ga jeg for den
    tror fargen heter Montrealblå
    lurer på å bytte til sort innertak også men dette får bli senere :P
    Mvh Tony Andrè
    Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
    Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

    Comment


    • Ca samme som jeg ga for Celicaen min som også var min førstegangs bil. Mye penger det. Men fet bil og relativt kjapp bil har du fått deg. Blir moro å se hva det blir av bilstereo, for det blir vel det?
      Mvh. Damir

      Comment


      • joda blir jo litt stereo også! går ikke uten :P
        har bestillt ramme å slikt nå, skal bruke Pioneer Deh-P88RS2 pluss 2x12 subber er ikke sikker på merke enda men lurer på om det blir noe fra lydibilen midlertidig(de største)
        Mvh Tony Andrè
        Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
        Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

        Comment


        • Midlertidig blir ofte permanent.. vent heller litt og gjør det riktig første gangen, lønner seg som oftest
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • joda det er sant det, men trenger litt bass nå frem til jeg sier meg fornøyd med bilen(kan ta en god stund) så går nokk for noe "midlertidig" akkuratt nå :P
            Mvh Tony Andrè
            Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
            Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

            Comment


            • kjøp noe greit brukt. Istedenfor noe nytt som er drit. Blir i det minste enklere å få det solgt og garantert bedre lyd.
              Mvh. Damir

              Comment


              • Fikk nytt "frontsett" på døra i dag. Får jo varen like raskt fra USA som fra Norge jo





                Spennende om det får plass..
                Bmw e34 520:
                Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                Comment


                • tofter: Er det 2" fulltoner? Isåfall får du si ifra om de ikke passer!

                  Idag har jeg brukt penger på...
                  • 24 Coca-cola bokser, 100 spenn (Sverige)
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • Nei, 3". Men jeg har 2,5" Peerless i bilen i dag, interessert i å prøve dem? ^^
                    Bmw e34 520:
                    Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                    Comment


                    • Tror ikke det. Ifølge Joakim så er TB bedre. Dessuten blir jo 2,5" for stort for fulltonekassene mine...
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                      Comment


                      • Kjøpt 2stk 2GB harddisker, viftestyringsmodul og Spyder Elite skjermkalibreringkit idag, men har også solgt en DD 9510G, så dagen har gått med dundrende overskudd
                        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                        Comment


                        • Originally posted by Haakon O View Post
                          Kjøpt 2stk 2GB harddisker, viftestyringsmodul og Spyder Elite skjermkalibreringkit idag, men har også solgt en DD 9510G, så dagen har gått med dundrende overskudd
                          Si ifra når du får testa skjermkalibreringa a, litt lysten på det selv
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                          Comment


                          • Da er den testet, og det var jo veldig lettvint Man henger den på skjermen på anvist plass, så kjører den igjennom mange fargeskalaer for å analysere bildet. Fikk midtveis beskjed om å stille på brightness opp til en anvist nivå, når dette var gjort jobbet den videre til den var ferdig.

                            Da legger den inn en ferdig justert fargeprofil inn i windows, da skal alt være på stell. Man kan også få se forskjell på gammel vs ny profil via a/b svitsjing. Men må si det at om jeg hadde visst hvor nært skjermen allerede var til en fullkalibert setting, så hadde jeg kanskje spart meg for de 1700 kronene

                            Men den kan jo brukes til å kalibrere mange andre ting, som tver, prosjektorer osv, så det kan være veldig greit å ha. Neste oppgave for den er å kalibrere min 63" Samsung Plasmaskjerm, nå har jeg bare "lånt" settings fra en lik skjerm som er kailbrert, men alle er jo litt forskjellige. Blir spennende å se hvor mye forskjell det er på den. Har også en Sony SXRD fullhd prosjektor her, så sånn sett er det jo en grei investering å ha kaliberingsutstyr selv.
                            [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                            Comment


                            • Originally posted by Haakon O View Post
                              Kjøpt 2stk 2GB harddisker, viftestyringsmodul og Spyder Elite skjermkalibreringkit idag, men har også solgt en DD 9510G, så dagen har gått med dundrende overskudd
                              Jøss, tok du tidsmaskinen din tilbake til år 2000 for å finne de heftige harddiskene, eller?

                              Comment


                              • brukte idag 200spenn på ett 25liter akvarie til å ha yngelen min i
                                Cerwin Vega! Pioneer

                                Comment

                                Working...
                                X